122. GÜN

20 Haziran Pazartesi

09.00
1 bardak süt

Kahve
Bu sabah canım hiçbir şey yemek istemedi. Nadiren kahvaltı etmediğim bir gün oldu böylece..Dün evde dondurulmuş Superfresh bamyadan yemek yapmıştım öğlen için ondan getirdim.

12.30
7 kaşık dolusu zeytinyağlı bamya yemeği
2 dilim beyaz ekmek

15.30
2 adet kuru erik
Yeşil çay

16.30 sonrası çok yoğun olduğum için birşey yiyemedim. Ofisten 20.00 de çıktığımda çok acıkmıştım. Kaç gündür canım bol domatesli menemen yemek istiyor eve gidince hemen yapıp yiyeceğim...

21.00
8-10 kaşık menemen
3-4 dilim beyaz ekmek

Oh be içim rahat etti menemeni yiyince. Günlerdir canım istiyordu. Hazır domatesler çok lezzetliyken sık sık yemek lazım. Biraz ekmek yediren bir yemek ama hafif oluyor bence. 3 yumurta koydum, eşimle beraber yedik. Ben ondan çok yedim :(

22.30
4 kalın dilim karpuz

23.00
1 kase çekirdek (bu kadar sağlıklı beslenmişken gece yarısı çekirdek yemek iş değil ama yine! oldu bir kere)

Toplam 2 litre kadar su

Günün değerlendirmesi :
Biliyorsunuz zaten hafta başı Pazartesi her zaman sağlıklı beslenerek başlar. Ben de çok sağlıklı beslendim. Akşam menemeni biraz fazla yedim (fotoğraftakinin 1,5 katı kadar-bu ilk tabağımdı :) Yaz günleri için bol domatesli menemen yemenizi tavsiye ederim. Yalnız beyaz ekmek kaçabilir benden söylemesi o nedenle tam buğday ekmeği alın.

20 Haziran Pazartesi

Diyetisyen Serap Orak Tufan

www.kendinizeiyibakin.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...