123. GÜN

21 Haziran Salı- Etiler Günü

Bugün yine Etiler ofisimde çalışma günüm. Benim için haftanın en erken başlayan günü. Arabada yemek için saklama kabıyla peynir alıyorum yanıma. Her sabah aynı simitçiden simit alıyorduk. Ama bu sabah simitçi olmayınca yol üzerindeki bir büfeden simit almak zorunda kaldık. O da malesef ki pastane simitiymiş. Ben sokak simiti seviyorum. Pastane simiti tatlımsı oluyor ve hamuru da daha yağlı..

07.40
3/4 pastane simiti (peynirle hiç güzel olmadı, biri tuzlu diğeri tatlı ikisini asla bir arada yiyemem. O nedenle Nutella-ekmek de yiyemem)
1,5 dilim beyaz peynir

09.30
Çay ve kahve
2 adet kuru kayısı

Bugün öğlen mantı yemeye karar verdik. Takip edenler bilir mantıya hiçbir koşulda hayır diyemem. En sevdiğim yemektir diyebilirim. Şimdi böyle deyince aklıma diğer çok sevdiğim yiyecekler geldi de sanırım bazı şeyleri aynı derecede çok seviyorum. Makarna, kısır, balık, deniz ürünleri, ıspanaklı börek ... offff

12.30
2 kepçe mantı(domates soslu)
3 kaşık yoğurt

Mantı yedikten sonra kısa bir Akmerkez turu ile biraz yürüyüş yapmış oldum.

16.30
Yeşil çay
2 adet kuru meyveli kurabiye (Ikea'dan almıştım)

19.00
2 adet kuru kayısı

Eve gelince güzel bir salata yaptım...Malzemeler güzel olunca insan üşenmiyor :)


21.00
1 kase salata (içinde bir sürü yeşillik, domates, salatalık var)
2 kaşık bamya yemeği
2 kaşık kabak yemeği
3 dilim beyaz ekmek

22.30
4 kalın dilim karpuz
4 adet yeşil erik

Toplam 2 litre kadar su

Günün değerlendirmesi :
Akşam yemeği çok hafif ve sağlıklı oldu ama öğle yemeği için aynı şeyi söyleyemeyeceğim. Hamurla aramdaki aşkı sık sık tazelediğimin farkındasınızdır heralde :) Zaten o nedenle de akşam hafif yemeyi tercih ettim. Siz de öyle nasılsa ucu kaçtı diye düşünüp bırakmayın bir sonraki öğünlerde mutlaka telafi edin.

21 Haziran Salı

Diyetisyen Serap Orak Tufan

www.seraporak.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...