125. GÜN

23 Haziran Perşembe

Bu sabah evde kahvaltı yapmaya zamanım vardı ama evde ekmek yoktu :) malesef sevmediğim halde yine süt ve müsli karışımı yemek zorunda kaldım.

10.00
1 bardak süt
5-6 kaşık Eti tropik meyveli müsli

Bugün evden yemek getiremedim. Çok da acıktığım için hemen birşey yemek istiyorum. Ofisten yine geç çıkacağım için beni uzun süre tok tutacak bir şey yemeye ihtiyacım var.

14.30
7 kaşık patlıcan musakka (çok yağlıydı)
3-4 kaşık pirinç pilavı
2 kaşık yoğurt

16.00
Yeşil çay

17.00
3 adet Peyman kuru erik

Akşam yemeğimi dışarda yiyeceğim, hem evde yemek yok hem de benim hiç enerjim yok..Palladium'a her zamanki yerimize Cook Shop'a gidiyoruz. Geçenlerde annemle beraber geldiğimde yediğim salata çok hoşuma gitmişti. Tekrar yiyeceğim..


21.00
Bonfile Salata
2 dilim kadar cevizli ekmek (biraz zeytinyağına batırdım)

23.00
3 dilim karpuz

Toplam 2 litre kadar su

Günün değerlendirmesi :
Öğlen biraz yağlı yedim çünkü patlıcanlar kızartmaydı. Yağlı yediğim için uzun süre tok kaldım. Çok düşük yağlı beslenince daha çabuk acıkma hissi oluşur o zaman da çabucak abur cubur yeme ihtiyacı gelişebilir o nedenle özellikle düşük kalorili besleniyorsanız asla salatanızı yağsız yemeyin. Veya sık sık düşük yağlı ürünler tüketmeyin (süt, peynir, yoğurt vb.)

23 Haziran Perşembe

Diyetisyen Serap Orak Tufan

www.kendinizeiyibakin.com

2 yorum:

  1. selamlar .... tiyolarinizi .... resmen beynime kaziyorum .... tsk ... evet bendede oluyor ... az yagli yedigim zaman ... demeki bundanmis ... ac gözlülügümden degilmis:)
    sevgilerle Meltem
    www.diyetgunlugum.wordpress.com

    YanıtlaSil
  2. Herşeyin bir dengesi var Meltem Hanım, biraz dengeyi bozduğumuzda başka bir yerden vücut dengeyi kurmaya çalışıyor.
    Kolay gelsin, sevgiler...

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...