126. GÜN (Joaquin Cortes günü :)

24 Haziran Cuma

09.00
1 bardak süt

Bugün ofise biraz geç geldiğim için çabucak öğlen oldu. Kahvaltı etmeye fırsatım bile olmadı. İyiki evden çıkmadan önce süt içiyorum. Bazen yoğunluktan birşey yemeye vaktim olmuyor.

10.00
Kahve + 2 adet Peyman kuru erik

12.30
1 kase mercimek çorbası
1 dilim Wasa

Cuma öğleden sonraları çalışmadığım için bugün program yaptım. Bir arkadaşımla Bağdat Caddesi'nde buluşacağız. Birşeyler yeriz. Kısa bir yürüyüşün ardından Suadiye'de Saloon diye bir restoranda yemeye karar verdik. İyi ki de gelmişiz. Pizza çok lezzetliydi ve çalışan personel de çok nazikti. Sunum çok hoş olduğu için herşeyin fotoğrafını çekip burada yayınlamak istedim :)


14.00
1/2 Pizza-İtalyan salamlı rokalı (2 kişi paylaşıp yemenin faydası hem doyuyorsunuz hem de fazla kalori de almıyorsunuz)
Salata (1 dilim peyniri ben yedim)
1 parça acılı,domatesli ekmek

15.30
1 fincan Türk kahvesi

16.30
1 bardak limonata (düzenleme nedeni ile bizi başka masaya almak istediler, bu nedenle nezakette bulunup içecek ikram ettiler)

Bugün buluştuğum arkadaşım eşiyle akşam gösteriye gidecekti. Hızlı ve ani bir kararla biz de flamenko gösterisine gitmeye karar verdik. Harbiye açık havada Joaquin Cortes var. Flamenko aşkımı, takip edenler bilir. Dönem dönem kursa başlarım. Ama iş yoğunluğum ve Taksim'in Ataşehir'e uzaklığı nedeniyle devam edemem :(


Gösteri başlamadan ayaküstü birşeyler yemem gerekiyor. Çok acıktım.

20.30
1 adet kaşarlı tost

Gösteri sırasında birkaç tane çekirdek, ve sonrasında Taksim'de 1 ısırık kadar ıslak hamburger de yedim :)

Toplam 1,5 litre kadar su

Günün değerlendirmesi :
Tam bir tatil günü beslenmesi oldu :) Gösteriye yetişirken ve gösteri sonrasındaki yürüyüşümüz sayesinde egzersiz de yapmış oldum. Ayrıca bugün çok yediğimi düşünmüyorum.. Cortes'in gösterisi de çok güzeldi tabi ki, bazı şeyleri hayatta 1 kez yaşayacağınızı bildiğinizde aldığınız keyif 2 katına çıkıyor galiba :) Her sene Cortes'i izleyecek değilim sonuçta. Ama o ne bakış ne gülüştü öyle, adam sahne için yaratılmış :)

24 Haziran Cuma

Diyetisyen Serap Orak Tufan

www.kendinizeiyibakin.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...