99. GÜN

Yoğun bir Cumartesi gününe daha merhaba :)

08.00
1 bardak süt (soğuk soğuk ohhh)

10.00
2 dilim Wasa
1 dilim Karper peynir

13.00
1 adet kayısılı activia yoğurt

Ofisten çıktıktan sonra annem, Semra ve Berra ile Palladium'da buluştum. Bugün çok az yediğim için çok acıktım. Ama akşama az bir süre kaldığı için de fazla yemek istemiyorum.

15.30
1 adet kaşarlı sucuklu tost
1 kutu ayran

Haftalık ritüelimiz olan balık öğünümüzü bu akşam yemeye karar verdik. Tabi ki en kolay olan fırında levrek için balık aldık...

19.00
1 adet fırında levrek
4 kaşık patates salatası (balığın yanında vazgeçilmezimiz, aile geleneği)
Bol ama çok bol yeşillikli salata!!!
1 dilim beyaz ekmek
21.00
1 fincan Türk kahvesi (yemekten hemen sonra kahve-çay içmeyi sevmem, klasik bir diyetisyen davranışıdır. Yemekle beraber aldığım faydalı besin ögelerinin kafein veya tein maddeleriyle biyoyararlılığını azaltmak istemiyorum. Özellikle de demir eksikliği anemisi olanların buna çok dikkat etmesi gerekir)

22.00
15-20 tane yeşil erik (sakın tuzlayarak yemeyin! ödem yapar)
6-7 tane yeni dünya

Yaklaşık 2 litre su

Günün değerlendirmesi :
Bence çok güzel beslenmişim ama öğün saatlerim çok uzun olduğu için biraz açlık çektim. Ama Cumartesi günleri o kadar yoğun olyorum ki aklıma yemek bile gelmiyor zaten...

28 Mayıs Pazar

Diyetisyen Serap Orak Tufan

www.kendinizeiyibakin.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...