135. GÜN

3 Temmuz Pazar

Eşimin eve gelmesi ile uyandım. 02.00 de yattığım için pişmanım uykumu alamadım :( Bari güzel bi kahvaltı hazırlayım...

11.00
2 dilim salam
1 adet haşlanmış yumurta
4 adet zeytin
1 dilim beyaz peynir
3 adet közlenmiş biber
1 çay kaşığı nutella
3 kalın dilim kızarmış beyaz ekmek
1 fincan çay

13.00
1 fincan kahve

Bu Pazar'ı evde geçirmek istiyorum. Ben biraz ilginç biriyimdir. 10 gün evden çıkmasam hiç sıkılmam. Biraz yemek yapayım. Yemek yapmak beni çok rahatlatıyor :)

Sabah kahvaltısını iyi yaptığım için uzun süre tok kalıyorum. Bu nedenle Pazar günleri öğün saatlerim tamamen değişiyor...

Eşimi kandırdım ve salon dekorasyonumuzda değişiklik yaptım. Sürekli oturduğumuz kanepeleri arka odaya taşıdık, oradaki berjerleri salona getirdik. Böylece evimizin havası biraz değişti. Evde aynı eşyaları kullanarak sık sık değişiklik yaparım. Değişikliği çok severim. Bazı arkadaşlarımız eve her geldiğinde farklı gördükleri için çok şaşırıyor. Ev asla son gördükleri gibi kalmaz :) Evde klasik tarzı severim, çok modern eşyalardan hoşlanmam...

15.00
15-20 tane kiraz

19.00
3 adet ızgara köfte (annemin önceden yapıp buzluğa koyduğu köftelerden)
Bol yeşil salata
4 kaşık zeytinyağlı barbunya pilaki (taze)
1 kadeh pembe şarap (sıcakta soğuk soğuk iyi gidiyor)

21.00
1 adet şeftali

22.00
1 kase çekirdek (bir Serap klasiği, House adlı diziyi izlerken iyi gidiyor)

Toplam 2,5 litre su (ev çok sıcak olduğu için sürekli su içiyorum)

Günün değerlendirmesi :
Evde hiç oturmayan sürekli bir işler yapan bir kadın olarak Pazar günü asla dinlenemediğimi belirtmem gerek. Bu kadar hareketli olunca kilo kontrolü daha kolay oluyor bence...yalnız sıcakta yemek yapmak çok zor bir olay, resmen yemekle beraber pişiyor insan :)

3 Temmuz Pazar

Diyetisyen Serap Orak Tufan

www.seraporak.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...