136. GÜN Spora başladım heyooo! (55,7kg)

4 Temmuz Pazartesi

Merhaba yeni hafta! Bu hafta spora başlıyorum. O nedenle çok mutluyum. Tabi ki bunun anlamı spor salonundan çıkmayacağım değil, ama başlamak da çok önemlidir :)

Bugün tartıldım malesef biraz kilo almışım. Ama zaten şaşırmadım son günlerde kalorili beslendimi hepimiz biliyoruz. Şimdi telafi zamanı...

08.00
1 bardak soğuk süt

09.30
1 adet yuvarlak ekmek
1 dilim kaşar peyniri
Kahvem

Çok yoğun bir gün...
Evden yemek getirdiğim için çok sağlıklı besleneceğim...

13.30
6 kaşık kabak yemeği
3 kaşık barbunya pilaki
1 kaşık yoğurt
1 dilim kepekli ekmek

Bu kadar lifli beslendiğim için çok uzun süre tok kaldım

16.30
1 fincan yeşil çay

17.00
1 adet ananaslı Activia yoğurt (evettttt Activia'nın ananaslısı çıkmış :)

Bu akşam spora gideceğim için uygun bir zamanda yemek yemem gerekiyor. Çünkü 20.00'ye kadar doluyum ve ders de tam 20.00 de! Hazırlanmak için 5 dakikam var. Neyse ki spor salonu ofisimin hemen yanındaki binada :)

18.30
2 kaşık kabak yemeği
3 kaşık barbunya pilaki
1 dilim kepekli ekmek

Öğle menümün aynısı :)

20.00-21.00
Tae bo zamanı!

İnanılmaz yorucu, terleten ve insana kendini aktif hissettiren bir kardiyo egzersizdi. Eşim de benimle beraber derse katıldı. Beraber spor yapmak güzelmiş :)

22.00
20 adet kiraz

Toplam 2 litre kadar su

Günün değerlendirmesi :
Günün kötü haberi 0.7 kg almışım! Telafi etmem gerek...
İyi haber spora başladım ve çok mutluyum :) Ayrıca çok güzel beslendim bence. Siz de evde yemek yapın ve sağlıklı beslenin, sık sık yapamasanız bile yaptığınız yanınıza kardır.

4 Temmuz Pazartesi (bugün aynı zamanda eşimle 4. tanışma yıldönümümüz, spor yaparak kutlamış olduk :) İnsanın tanışma yıldönümünü kutlaması saçma birşey ama bizi arkadaşımız tanıştırdı ve 4 ay sonra da evlendiğimiz için kutlanmaya değer bence. Tam bir görücü usulü :)

Diyetisyen Serap Orak Tufan

www.kendinizeiyibakin.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...