137. GÜN

5 Temmuz Salı

Dün spor yapmanın verdiği yorgunlukla 06.25 de uyanmak hiç çekilmiyor!
Her Salı olduğu gibi yine Etiler ofisime doğru yola çıktık. Araba'da simit keyfine devam. Bu sefer çekirdekli simit ve pastane simiti bulduk..

07.30
1/2 çekirdekli simit (üstünde çok fazla çekirdek vardı. Benim kadar çekirdek seven biri için çok güzel ama çok kalorili malesef)
1/4 parça pastane simiti
2 dilim kaşar peyniri

09.30
Kahve

12.00
2 adet kuru kayısı

13.30
6-7 kaşık kabak yemeği
2 kaşık yoğurt (benim kaşıklar biraz dolu oluyor)
2 dilim beyaz ekmek

Yemek yiyip biraz gezmeye çıktım. Akmerkez burnumun dibinde olduğu için boşken gitmesem ayıp olur ama :)

16.30
1 adet ananaslı Activia yoğurt
2 küçük nektarin

18.30
2 adet kuru kayısı

Bu akşam bir danışanım kumpiri ne kadar sevdiğinden bahsedince canım birden bire kumpir istemeye başladı. İşte diyetisyen olunca ani iştah atakları olabiliyor. Aslında kumpir çok sevmem ama bugün yemem lazım! Ataşehir'de Ortaköy Doydum Büfe de yedik.

20.30
Mısırlı ve İtalyan salatalı kumpir (mayonez koymadım ama İtalyan salatasında yine de vardı)

22.00
20 tane kiraz

Toplam 2 litre su

Günün değerlendirmesi :
Bugün de sağlıklı beslendim sayılır. Ama zaten hafta içi hep sağlıklı besleniyorum. Benim sorunum haftasonu kalorili beslenmek :( Akşam kumpir yediğim için biraz kalorili daha doğrusu karbonhidrat ağırlıklı beslenmiş sayılırım.

5 Temmuz Salı

Diyetisyen Serap Orak Tufan

www.seraporak.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...