139. GÜN

7 Temmuz Perşembe

08.00
1 bardak süt

09.30
1 yuvarlak ekmek
1 dilim kaşar peyniri
Kahve

13.00
4 kaşık barbunya pilaki
2 dilim ekmek

17.00
1 adet ananaslı Activia yoğurt

Akşam spora gideceğim için birşeyler yemem lazım...

18.00
1 yuvarlak ekmek
1 dilim kaşar peyniri

Olamaz yok böyle bir şaşkınlık. Tam spor saatim geldi bir baktım spor çantamda sadece ayakkabılar var. Tüm spor eşyalarımı evde unutmuşum! Bütün hevesim kursağımda kaldı, zaten saat 20.00 olmuş eve git giysileri al da olmaz. Malesef kuzu kuzu eve gittim. Tae bo dersi kaçtı :(

Eve gelmişken yeniden birşeyler yedim :)

20.30
3 adet ızgara köfte
Bol yeşil salata
1 dilim ekmek

Böylelikle arkadaşlarımızla daha erken buluşabileceğiz. Ataşehir'de Barnie's'e gittik.

21.30 sonrası
1 fincan Americano
1 adet Mariachi bira
6-8 tane leblebi

Toplam 2 litre kadar su

Günün değerlendirmesi :
Bugün akşam spor yapacağım diye çok motive olmuştum. Ama unutkanlığım nedeni ile gidemedim. Eve gidince eşimle beraber yeniden yemek yeme olayına girmem iyi olmadı. Saat 18.00 gibi ufak bir sandviç yemiştim ama eve gelme psikolojisi ile yeniden yedim. Akşam otururken çok kalorili bir tüketimim olmadı. Haftasonuna yaklaşıyoruz, coşarım ben yine...

7 Temmuz Perşembe

Diyetisyen Serap Orak Tufan

www.seraporak.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...