142. GÜN

10 Temmuz Pazar

Pazar günü evde kahvaltı etmek gibisi yok bence, dün çok gezdim diye söylemiyorum :) her zamanki fikrim...

11.00
1 adet haşlanmış yumurta
2 dilim sucuk
1 dilim beyaz peynir
2 dilim salam
3-4 çay kaşığı Nutella (ekmeğe sürüp yiyemem)
3 dilim kızarmış ekmek
Domates, salatalık
Kahve

Kardeşim Antalya tatilinden döndü, evlerine gitmeden ilk durak bizim evimiz oldu :) Berra kuzum bizi 1 haftada bile çok özlemiş. Onlara yemek yaptım. Ben de çok aç olmadığım halde biraz yedim...

15.00
4 adet çiğköfte (dünden kalan)
3 kaşık makarna (Barilla yeşil sebzeli-kabak ve ıspanaklı)
1 çatal menemen 1 parça ekmek

16.00
20 tane kiraz
1 adet nektarin
Fotoğrafı Berra çekti, özellikle eşimin telefonuyla çekmeye bayılıyor :)

Hafta içi yemek için biraz daha yemek yapmam lazım. Bugün mercimek çorbası, makarna, fırında tavuk, pirinç pilavı, zeytinyağlı taze fasulye yemekleri yaptım. Bir süre idae eder. Dışardan yemeyi çok sevmiyorum ama yemek bitince mecbur kalıyoruz...

Kahve molası...

19.00
1 kase mercimek çorbası
1 adet tavuk baget (1-2 parça patates/kuru soğan ile hepsini fırın poşetine koydum kendi suyunda ve buharında pişti. Geçen sene Barselona seyahatimizden aldığım bir paket tavuk çeşnisini de ekledim. Biraz da zeytinyağı koydum. Süper bir yemek oldu)
4 kaşık pirinç pilavı
3-4 kaşık çoban salata (eşimin eseri)

21.30
15 adet kiraz
3-4 tane kayısı

23.30
1 kase patates cipsi (50g vardır heralde paketin yarısı bitti)

Toplam 3 litre su (çok yemek yapınca mutfağın sıcağı nedeni ile çok da su içtim)

Günün değerlendirmesi :
Evde çok yorucu bir gün geçirdim. Pek oturduğumu hatırlamıyorum. Sanırım sadece yemek yerken ve kahve içerken oturdum. Akşam da dizi ve cips keyfim oldu. Neyse yarın spora gidicem zaten :)

10 Temmuz Pazar

Diyetisyen Serap Orak Tufan

www.kendinizeiyibakin.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...