144. GÜN

12 Temmuz Salı

Etiler günüm...

Her zamanki gibi arabada kahvaltı yapıyoruz. İstanbul trafiği çok azaldığı için normalde 1 saat süren yolumuz 20-30 dakikada bitiyor artık :) Harika birşey...

07.30
2/3 sokak simiti (simitin kalanını ne yaptığımı soranlar oluyor :) eşim 1 simitten fazla yiyor)
2 dilim kadar beyaz peynir

09.30
1 fincan kahve

12.00
2-3 adet kuru kayısı

Evden yemek getirdim. Ofis arkadaşlarım 3 haftadır Amerika tatilinde olduğu için son 3 Salı günümde yalnızım :(

13.30
2 adet tavuk baget (1-2 parça patatesle)
4 kaşık Barilla ıspanaklı kabaklı makarna

17.00
2 adet kuru kayısı

Çok sıkıldım biraz Akmerkez'e gittim. Kendime bir şapka aldım. Şapka takmayı çok severim :)

Eve geldiğimde hazır yemek olması çok güzel bir duygu...

19.30
1 kase mercimek çorbası (hava sıcak olduğu halde bu hafta canım çok istedi)
4-5 kaşık zeytinyağlı taze fasulye
4 kaşık pirinç pilavı

21.30
1 adet şeftali

22.30
1 avuç çekirdek

Toplam 3 litre kadar su (bugün çok sıcaktı)

Günün değerlendirmesi :
Ev yemeği yemek çok güzel hem sağlıklı hem de düşük kalorili oluyor. Ama bu aralar doyma problemi yaşıyorum. Herşeyden çok çok yemek istiyorum. Tabi ki bunu bastırmaya çalışıyorum ama yine de zorlanıyorum. Sanırım bu biraz duygusal bir yeme davranışı, tatile gidip kafa dinlemeye ihtiyacım var ..

12 Temmuz Salı

Diyetisyen Serap Orak Tufan

www.seraporak.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...