146. GÜN

14 Temmuz Perşembe

08.30
1 bardak soğuk süt

10.00
1 dilim kaşar peyniri
2 dilim ruşeymli ekmek (halk ekmek büfelerinde bulabilirsiniz)
Kahve

Artık evde yemek kalmadı. O nedenle bugün Ataşehir Değirmen'den sipariş vereceğim...

13.00
6 adet Sultanahmet köfte
2 kaşık pilav
3 kaşık çoban salata
2-3 tane patates kızartması

16.00
Yeşil çay

Bu akşam yine Tae bo dersim var o nedenle eve gitmeden ofiste birşeyler yiyeceğim...

19.00
1 dilim kaşar peyniri
2 dilim ruşeymli ekmek (sabahki kahvaltımın aynısı)

20.00-21.15 Spor
Spor salonuna bir gittim ders iptal olmuş, hocanın sakatlığı nedeniyle Tae bo yapamadım ama bütün aletlerle bir fitness programı uyguladım. 25 dakika kardiyo egzersiz, 40 dakika da hafif ağırlıklı bir fitness sonrası eve geldiğimde üstümden kamyon geçmiş gibiydim. Ama insana çok iyi hissettiriyor. Resmen bir akşamda sıkılaştım!

22.30
1 kase patates cipsi! film izlerken kaçtı :)


2003 yılında sinemada izlediğimden beri her yıl Temmuz ayında Fatih Akın'ın "Im Juli" (Temmuz'da) filmini izlerim. Bu yıl da, bu akşama rastladı. İzlememiş olanlar mutlaka izlesin. Şiddetle tavsiye ederim. Benim gibi bir romantikseniz kaçırmayın...

Tam da spor yaptığım akşam yemeseydim iyi olurdu ama spor yapınca insan biraz daha iştahlı oluyor sanki :) spora giderek kilo alan birçok insan tanıyorum...

Toplam 2,5 litre su

Günün değerlendirmesi :
Bugün çok güzel beslendim, spor da yaptım daha ne olsun, ha bir de güzel bir iş günüydü tabi :)
Spor salonunda bir kadınla tanıştım, bana "ben sizin gibi olsam spor salonuna adımımı bile atmazdım" dedi :) sanırım bu iltifat eve gelip cips yememe neden oldu :)

14 Temmuz Perşembe

Diyetisyen Serap Orak Tufan

www.seraporak.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...