148. GÜN

16 Temmuz Cumartesi

Yoğun bir Cumartesi günü daha başlıyor.

08.00
1 bardak süt

09.30
2 dilim Wasa
1 Karper üçgen peynir
Kahvem

Bugün işim erken bitti. Artık Cumartesi günlerim daha az yoğun, malum herkes tatilde. Kiloyu veren tatile gitti :)

Tatkı yiğenim Berra'ya Kung fu Panda oyuncağı alabilmek için Mc Donalds'tan çocuk menüsü aldım. Evde yemek yoktu iyi oldu :)

13.00
1 adet hamburger (küçük) Mc Donalds'tan
1 kutu ayran (sevdiğim içecekler sıralamasında 1 numara gelir :)
Patatesi yemedim. Hatta çöpe attım :) Beni küçük bir hamburger ve ayran zaten doyuruyor.

Berra'm, annesi ve babası gezmeye gittik. Eşim bize katılmadı, sanırım sonra buluşuruz. Biz de bu sıcakta sahil kenarı bir yere gidelim dedik. Çubuklu Hayal Kahvesi'ne gittik. O ne manzara öyle boğazın kenarında...Denize atlamamak için kendimi zor tuttum!

15.00
1 adet limonata (bana çok şekerli geliyor, içim bayıldı. Şekerli içecekleri hiç sevmem ama asitlilerle kıyaslarsak öncelikli tercihim olabilir. İskeledeki fotoğrafımı Berra çekti bu arada :)

Sonra favori mekanımıza Vaniköy Alperenler Çay Bahçesi'ne gittik, yemek yedik. Eşim de bize katıldı. Öncesinde birkaç mekan dolaştık ama yine buraya geldik :)

19.00
1 adet ızgara çipura (bu hafta balık haftam galiba, zaten haftada 1 yemezsem içim rahat etmez)
1/2 köfte (kardeşimin tabağından)
1 dilim ekmek
3-4 adet patates kızartması

21.00
1 shot Becherovka

Toplam 2,5 litre su

Günün değerlendirmesi :
Bugün bol proteinli bir gün oldu sayılır. Biraz yürüyüş de var. Meyve yememişim malesef :(

16 Temmuz Cumartesi

Diyetisyen Serap Orak Tufan

www.kendinizeiyibakin.com

1 yorum:

  1. tebrik ediyorum seni yaaa ... ne kadar kontrollüsün. bir beceremiyorum şu diyet işini.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...