149. GÜN

17 Temmuz Pazar

Bugün biraz saçma sapan bir gün, problemli geçiriyorum :( Neyse...

11.00
2 dilim Wasa
1 dilim kaşar peyniri

13.00
Kahve



Arkadaşlarla Ataşehir'de yeni açılan bir mekana gideceğiz. Ne zamandır aklımızdaydı. Bugüne kısmetmiş. Doğru Adanalı Hasan Kolcuoğlu Kebap'a...

16.00
Mezelerle başlıyoruz...
1-2 kaşık şakşuka
2 adet çiğköfte
Bol yeşil salata
2 kaşık yoğurtlu meze
2-3 kaşık Gavurdağı salatası
1 parça lavaş ekmeği

Kebap...

2 köfte kadar Adana Kebap
1 parça tavuk ızgara
1,5 köfte kadar kuzu eti

Meyveler ve tatlılar...
1 kibrit kutusu kadar kazandibi
1 kibrit kutusu kadar fıstıklı irmik tatlısı
1 çatal kabak tatlısı
3-4 adet kiraz
2-3 tatlı kaşığı dondurma
Meyvelere yer kalmadı :(

Bu restorana gerçekten çok yiyen insanlarla beraber gitmek gerek çünkü çeşit ve porsiyonlar biraz fazla geliyor bence

1 sade Türk kahvesi

Tabi bu kadar çok yiyince akşam yemeği yemedik.

21.00
1-2 dilim karpuz
1 kase çekirdek (offf bugün çok kalorili yedim)

Toplam 2,5 litre su

Günün değerlendirmesi :
Yemek uzun sürdü, çeşit çok fazlaydı. Herşeyden tadımlık yemeye çalıştıysam da bence biraz kalorili beslenmiş oldum :( Ama tüm gün başka birşey yemedim sayılır. 5 gün sonra tatile gideceğim, hala kontrollü beslenemiyorum. Güya 1-2 kg vermeyi planlıyordum.

17 Temmuz Pazar

Diyetisyen Serap Orak Tufan

www.kendinizeiyibakin.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...