153. GÜN

21 Temmuz Perşembe

Bugün aynı zamanda minik yiğenim Berra'nın 4.doğumgünü :) Teyzesinin canı, birtanesi, peri kızı iyi ki doğmuşsunnnnnn seni çok seviyorum! Akşam onlara gideceğiz...

09.00
1 bardak soğuk süt

10.30
2 dilim ruşeymli ekmek
1 dilim kaşar peyniri

14.00
6 adet Sultanahmet köfte
2 kaşık çoban salata
3 kaşık pilav

Dışarıdan yemek sipariş verdiğimde uzun süre tok kalıyorum. Çünkü evde yapılan yemeğe göre daha yağlı oluyor.

17.00
Yeşil çay

Akşam yemeğimizi Semralar'da yiyeceğiz. Sonra da kuzumun doğumgününü kutlayacağız.
20.30
2 kaşık zeytinyağlı taze fasulye
2 kaşık zeytinyağlı bamya
1 adet köfte
3-4 kaşık dolusu domatesli pirinç pilavı (bu pilava bayılırım, öyle herkes de tutturamaz ama kardeşim çok beceriklidir ellerine sağlık çok güzel yapmış)
21.30
2 top kadarkaramelli dondurma (doğumgünü pastası olarak Carte D'ore'un çıkardığı karamelli dondurma pastadan kesmiştik. Çok tatlıydı, meyvelisini alsak daha iyi olurmuş)
1 fincan kahve

Eve dönüş ve tatille ilgili bavul hazırlama işlerine ufak bir başlangıç...

Toplam 2,5 litre su

Günün değerlendirmesi :
Aslında akşam yemeğinde az yemeyi düşünmüştüm ama domatesli pirinç pilavına dayanamadım. Kendim genellikle yapmam, annemin yaptığına bayılırım. Ama kardeşim Semra da süper pişirmiş. Ee tabi doğumgünü kutlaması söz konusu olunca dondurma da yedim. Özel günlerde porsiyonu kaçırmadan pasta veya bu tarz tatlıları yememek doğru olmaz çünkü özel günlerin tadı böyle çıkar. O nedenle özel günlerde tatlı yeme suçluluğu duymamak için diğer günlerde tatlıya pek yüz vermemek en doğrusudur.

21 Temmuz Perşembe

Diyetisyen Serap Orak Tufan

www.kendinizeiyibakin.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...