156. GÜN (tatilin 2.günü)

24 Temmuz Pazar

Tam tahmin ettiğim gibi 11.30 da uayndım. Kahvaltı saatini kaçırdığımız için güne öğle yemeği ile başlayacaktık ki çantamdaki 1 paket Etiform bisküvi açlığımızı biraz dindirdi.

12.00
1 fincan kahve (sade tabi ki)
2 adet Etiform bisküvi

Açık büfe öğle yemeğimize yelken açtık...

12.30
1 parça peynirli pide
6-7 parça tavuk sote
1/2 hindi osso bucco (kemikli hindi eti, dondurulmuş ürün)
(Köftenin yine ucundan tadına baktım ve yemedim, erişteyi de yemedim, pilavdan 2 çatal almışımdır)

Salatamdaki domateslerin büyük kısmını yemedim çünkü tadı güzel değildi, ama yeşilliklerin tamamını yedim. Tabi ki 3 adet pancar turşumu da :)

Zeytinyağlı büfesi en sevdiğim kısımdır her zaman için. Sonunda damak tadıma hitap eden birşeyler buldum sevinciyle tabağımı doldurdum.
Yoğurtların tamamını yedim (süzme yoğurttan harika)
Yoğurtlu salatalık dilimlerini yemedim sanırım bolca mayonez vardı tadını beğenmedim
Kısır biraz tuzluydu o nedenle 2-3 çatal alıp bıraktım
Brüksel lahanasının hepsini yedim harikaydı
Brokoliyi de yedim ama benim damak tadıma göre biraz az pişmişti. Ben tüm sebzeleri iyi pişmiş hatta hamur gibi severim :)
Makarnanın tamamını geriye tek bir mısır tanesi bile bırakmayarak yedim tabi ki :)

Malesef normal hayattaki beslenmeme göre daha fazla yiyorum. Bunun nedeni yiyeceklerin tadını merak etmem. Görsel olarak iyi sunuluyorlar ve cazip geliyor ama yiyince beklediğim tadı bulamıyorum :(

Yemekten sonra güzel bir kahve içtim. Nestle'nin kahve makineleri sayesinde tatilin en güzel anları kahve zamanıydı :) Sanırım tam bir kahve aşığı olmamın da bu kadar anlam yüklememde etkisi vardır.

16.00
3 bardak Efes fıçı bira (600 ml) havuz başında keyif zamanı

Deniz biraz uzak olduğu ve grup da çoğunlukla havuz aktiviteleri yaptığı için denize istediğim kadar sık giremiyorum. Girsem de uzun kalamıyorum :(

Akşam yemeği için açık büfeye...
Damak tadıma uygun tatları keşfetmeye başladım. Beni bu tatilde yoğurtlar kurtaracak gibi :) bir de zeytinyağlılar

21.00
5-6 parça hindi eti
2 kaşık spagetti
1 parça tavuk
Minik köfteleri ve sebze haşlama garnitirü yemedim. Tadı güzel değildi

Zeytinyağlılardan..
Brüksel lahanası favorim hepsini yedim, brokoliden de 1 çatal aldım
Yoğurtlu makarna ve yoğurtlu semizotunu da yedim
2 dilim patlıcan kızartmasını ve patates salatasının da yarısını yedim

Fotoğrafı bulanık çıktığı için koymadım ama salata da yedim. Yine 3 parça pancar turşusu var elbette :) ama bu seferki salatam öğlenkinin yarısı kadardı.

1 dilim karpuz

Yemekten sonra yine kahve içtim. O kadar şişiyorum ki sanki kahve iyi geliyor...

Yemekten sonra internete girmek isteyen arkadaşlarla beraber lobiye gittik. Tabi odaya gidip Macbook'umu almaya üşendiğim için ben giremedim.

1 fincan papatya çayı

Sohbet çok güzeldi, bir kısım arkadaşlar odalarına çekildiler. Biz devam ettik, tabi ki toplanan her Türk grubu gibi çekirdek aldık :)

23.30 sonrası
1 plastik bardak dolusu çekirdek

Erkekler sabah 7.00'de maç yapma kararı verip sözleştiler (grupta 8 kadın 11 erkek var), ben de erkenden denize gitmeyi düşünüyorum...

Toplam 2,5 litre kadar su

Günün değerlendirmesi :
Aslında çok yüksek kalorili beslenmiyorum ama normal beslenmeme göre çeşidin ve miktarın çok olmasından dolayı çok şişiyorum :( Az ye Serap!

24 Temmuz Pazar

Diyetisyen Serap Orak Tufan

www.seraporak.com

4 yorum:

  1. hic bir sey yememissinki iki gidim brukselin hepsini yedim superdi diyosun yuh yani

    YanıtlaSil
  2. Siz kaç kilosunuz acaba?55 kg ve kilosunu korumayı hedefleyen biri için çok ama daha yüksek kilodaki insanlar için az olabilir tabi haklısınız :) Nerede olursam olayım her zaman dikkat etmeye çalışıyorum. İşte o nedenle son 15 yıldır aynı kilodayım :) bakınız "yeni başlayanlar için" blog yazıma...

    Takip ettiğiniz için teşekkür ederim:)

    YanıtlaSil
  3. Sevgili adsiz sizce ne yapmaliydi o kadar cesit bollugunda;hepsinden birer tabak???Dikkat edin; ana ögün +zeytinyagli+ salata, yedigi sadece "iki gidim Brüksel Lahanasi" degil ki! Tatil öncesi diyetisyene gidenlerin hedefi anlasildi;her cesitten tabak tabak yemek! ;)

    Sevgiler,

    Demet

    YanıtlaSil
  4. Merhaba ben 14 yasindayim ve 45 kiloyum. Kilomdan memnunum. Almak veya vermek istemiyorum. Sizi takip ediyorum ve sizin gibi duzenli beslenmek istiyorum. :) Ama bir turlu gereken kalori miktarini alamiyorum. 1500 kalori almam gerek ama 1000 kalori ancak aliyorum. İstesem daha cok yerim ama vücudumu 1500 kaloriye alistirayim derken kilo almaktan korkuyorum! Annem almazsin dese bile ben tartida fazla cikarim diye korkuyorum. Ayni zamnda sagligimdan olurum diye ödum kopuyor. 1500 kaloriye kilo almadan kendimi nasil alistirabilirim?Hergun duzenli spor yapiyorum ama okul zamni ancak haftada 2 kere yoga yapabilcem... Lutfen bana yardim edin cunku bu kıs sporumu azaltmam gerekecek ve daha cok yemem gerekecek. Tatli yemezşen birsey olmaz demeyin cunku zaten cok sevmiyorum. Fast food ile de aram yok... Sebze meyve ve et severim ama onlarida 1000 kaloriye kadar yiyorum. Hem daha az spor yapip hemde kalorimi nasil arttircam?

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...