158. GÜN (tatilin 4.günü)

26 Temmuz Salı

Bu sabah düne göre biraz daha geç kalktım. Dün gece Bodrum'dan yine geç döndük çünkü.

09.30
2 yumurtalı kaşarlı omlet
1 dilim kaşar peyniri
5-6 adet yeşil zeytin
Domates-salatalık (normalde daha fazla yerim ama solmuş olması beni vazgeçiriyor)
3 dilim ekmek (dün sabah da 2 dilim yemiştim yazmayı unutmuşum)
Kahve (çay sevmiyorum)

Kahvaltıya gelirken çantamızı havuz başında bıraktığımız için telefon da orada kalıyor,bu nedenle kahvaltı fotoğrafları çekmeyi unutuyorum.

Öğle yemeğine kadar vakit çok çabuk geçiyor. Gazete okuma, havuz başına animasyonları, kitap okuma vs...

Öğle yemeği saati gelince çok acıkmasak bile açık büfeye gidiyoruz. Belki de çok acıkmadan gitmek daha faydalı oluyordur. Fazla yemek almamızı engeller...

13.00
Tabağımdaki hindi soteyi ve 3 kaşık pilavın hepsini yedim.
Roka ve pancar turşusunu da yedim
2 köfteyi yemedim çünkü hazır köfteydi ve güzel değildi

1 dilim pide
1 parça tavuk
2 parça hindi
2-3 kaşık makarna salatası
2 kaşık süzme yoğurt
Taze fasulye ve kabak yemeğini de yedim tabi ki :)

Yemekten sonra 1 dilim de karpuz yedim ve tatlılardan çatalın ucuyla biraz tıtrıkladım. Bütün tatlılar muhallebi türü olduğu için ağır değildi. Siz de öyle yapın merak ettiğiniz tatlılardan tabağınıza alın ama hepsinden 1 çatal yiyip bırakın. Tatlı hakkınızı ilerleyen saatler için saklı tutun.

15.00 sonrası
2 bardak bira (400 ml)

Saat 17.00 de step egzersizi var ona katılmayı planlamıştım. Ama plajda uyuyakalmışım saatini kaçırdım :(

17.00
1 dilim kek (çok inceydi)
1 fincan kahve

Akşam yemeğine 20.30 civarı gittik...Bu akşam yemekler çok güzel görünüyor :)

20.30
2 parça mangalda pişmiş hindi eti
(Mangal sırasında kalabalığı görünce güzel bir yemek olduğunu anladık :))

2 kaşık kadar kısır
2 kaşık zeytinyağlı taze fasulye
3 adet pancar turşusu
3-4 kaşık yoğurtlu makarna
Roka

Kısır, makarna, pilav gibi besinler yediğimde hiç ekmek yemem. Dikkat etmişsinizdir heralde...

2 dilim karpuz
2 kaşık krem karamel

Bu akşam arkadaşlarla otelde takılacağız. 3 büyük masayı birleştirip etrafında toplanıyoruz çok zevkli bir sohbet ortamı oluşuyor

1 bardak bira (330ml)
2 küçük kadeh votka-kola (evde yaptığımızla kıyaslarsak 1 kadeh kadar diyebiliriz)

Bugünlük de bu kadar :)

Toplam 2 litre su içmişimdir heralde

Günün değerlendirmesi :
İlk günler tadına bile bakmıyordum ama bugün tatlılardan yemeye başladım. Çok cazip değiller ama laf olsun denemek için tabağa alınca tırtıklanıyor işte. Burada karpuz dışında bazen erik ve kavun çıkıyor onun dışında meyve yok :(

26 Temmuz Salı

Diyetisyen Serap Orak Tufan

www.seraporak.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...