161. GÜN (tatilin 7. günü)

29 Temmuz Cuma

İşte son, tam tatil günümüz, yarın yarım gün bile sayılmaz...

Bu sabah kahvaltımı görüntüleyebildim nihayet :)

09.30
2 dilim kaşar peynir
8-9 tane yeşil zeytin
2 küçük poğaça
Domates, salatalık, kırmızı biber
2 dilim ekmek
Kahve

Aslında kahvaltıda salam, sosis, peynir çeşitleri var ama ben özellikle bu besinler açısından biraz tutucuyumdur. Mecbur kalmadığım sürece markası belli olmayan işlenmiş et ürünlerini yemem. İnsan bu piyasada çalışınca neler duyuyor, anlatsam siz de yemezsiniz :)

11.00
Kahve

Öğle yemeğimi yine yayınlamayacağım zaten fotoğrafını da çekmemişim. Ama sanırım soya eti krizi bu öğlen tekrarlanmıştı. Yine gerçek et yerine soya eti!

16.00
3 bardak bira (600 ml)

16.30
Su jimnastiği (30 dakika kadar)

Arkadaşımla biraz da masa tenisi oynadım (30 dakika kadar) gerçekten çok eğlenceli ve kalori harcatan bir spor bence.

Tatile geldiğimiz arkadaş grubumuz çok aktif. Gerçekten hayran kaldım. Özellikle erkekler maç yapacağız diye resmen birbirlerini yediler. Su topu sonrası hepsi yara bere içindeydi :) Sabah erkenden futbol, tüm gün 2-3 kez su topu, akşam plaj voleybolu ve bazı arkadaşlarımızın tenis aktiviteleri sayesinde ben de izlerken eğlendim. Ama bunların hiçbirine katılmadım :) 2 su jimnastiği, 1 step ve 2 masa tenisi ile tatil aktivitemi tamamlamış bulunuyorum. Ama seneye daha sıkı hazırlanıp geleceğim :)

Akşam yemeğimizi saat 21.00 civarında yedik. Sonrasında Bodrum'a ineceğiz. Eşim günlerdir nargile keyfi yapmak istiyor artık bu akşam gidelim bari...


3 adet tavuk kanadı
2 kaşık taze fasulye
3 kaşık kıymalı makarna
2 kaşık yoğurtlu makarna
1 kaşık yoğurtlu semizotu
3-4 parça körili tavuk


Bu akşam canım çorba da içmek istedi. Romen Çorbası diye etli bir çorba vardı, gerçekten tadı çok güzeldi.

2 dilim karpuz
Birkaç çatal tatlı (kazandibi, krem karamel vb.)

Bodrum'da sahil kenarındaki cafelerden birinde oturduk. Bodrum Kalesi manzarası çok güzeldi...


22.00
1 şişe cider (elma şarabı diye geçiyor, biradan yüksek, şaraptan düşük alkollü, %5,5 civarında sanırım)
3-4 parça doritos cips

Otele dönmeden bir çorba içelim dedik. Ben bu saatte sadece işkembe çorbası içerim. Diğerleri mercimek içti. Diyetisyen olan benim ama bu işte bir terslik var :) Yılda 1-2 kez ancak rastlıyor zaten, sarımsağı da koydum ve yedim valla...Tadı da harikaydı!

Toplam 2,5 litre kadar su

Günün değerlendirmesi :
Değerlendirmeye gerek yok bence :) tatil işte...


29 Temmuz Cuma

Diyetisyen Serap Orak Tufan

www.seraporak.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...