162-181 GÜNLERİN ÖZETİ (‎4592112V4R3 seri numaralı macbook'um çalındı bilgilerinize)

Merhaba blog takipçilerim.

Yine uzun bir ara vermek durumunda kaldım. Bunun başlıca nedenleri arasında tatil sonrası kendimi toparlayamamam ve blog yazmaya odaklanamamam var diyebiliriz.

Tatildeki günlerimi yazdıktan sonra diğer günleri yazmaya bir türlü vakit ayırıp blogumu güncelleyemedim. Bundan dolayı tüm takipçilerimden özür dilerim. Zaman zaman blog yazmaktan koptuğum oluyor gerçekten. Anlayışınıza sığınıyorum...

Bu arada geçen günlerin şöyle bir özetini yazmak istiyorum.

Tatil dönüşü tartıldığımda 56,4 kg gibi bir rakam görerek üzülmüştüm ki 1-2 gün içinde şişliğimi atıp eski kiloma geri döndüm.

Tatil sonrası eski beslenme alışkanlıklarıma geri döndüm tabi :)Zaten okurlarımın da takip ettiği gibi tatilde de çok kalorili beslenmemiştim. Sadece çeşit çoktu ve normalde yediğimden fazla yeme eğilimim olmuştu.

Aslında geç de olsa 30 Temmuz-18 Ağustos arası günlerdeki beslenme günlüğümü tutacaktım ama 15 Ağustos Pazartesi akşamı arabanın bagajından bilgisayarımın (‎2 sene önce aldığım 4592112V4R3 seri numaralı beyaz macbook)çalınması nedeni ile tüm bilgilerim de kayboldu gitti. Yani bir diğer yazamama nedenim hırsızlık sonrası yaşadığım stresin tüm motivasyonumu etkilemesi de diyebiliriz. Bundan ayrıca bir yazı çıkar ama artık çok büyütmek istemiyorum. Aslında arabada hiç bırakmam, 2. kez bagajda bırakmıştım ki olan oldu. Mesleki dosyalarımı kısa sürede toparlayacağıma inanıyorum ama bazı fotoğraf albümlerim kaybolmuş oldu :( Neyse ki şiirlerim evde yedekte duruyormuş. Tüm hatam hiçbir şeyi yedeklemeden saklamam oldu. Bu da bana BÜYÜK bir ders oldu! Siz siz olun aracınızı uzaktan kumanda ile kilitleseniz bile bir de el ile kilitlenip kilitlenmediğini kontrol edin.

Şimdi kaldığımız yerden devam edelim...

Diyetisyen Serap Orak Tufan

Show must go on!

2 yorum:

  1. Çok geçmiş olsun. Benim de 2 ay önce evime hırsız girip laptobumu çalmıştı ve aynen en çok giden albümlere filan yanmıştım. Ama üzülme. Cana geleceğine mala gelsin. - Işık

    YanıtlaSil
  2. Öyle evet, size de çok geçmiş olsun. Ders oldu ama giden gitti ne yapalım, daha kötüsü başımıza gelmesin inşallah...

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...