184. GÜN

21 Ağustos Pazar

Dün gece çok geç yattığım için (01.30 bu artık benim için çok geç demek, üniversitedeyken nasıl sabahlara kadar tv izleyip bir de okula giderdim hayret)öğlene doğru kalktım...

12.00
1 adet yumurta
2 dilim çemensiz pastırma
2 adet siyah zeytin
1 dilim beyaz peynir (her zaman tam yağlı Ezine inek peyniri alıyorum
1 dilim eski kaşar peyniri
Domates, salatalık (fazla değil)
3 dilim beyaz ekmek


14.00
1 fincan kahve (bu aldığım yeni kahveye bayıldım doğrusu Tchibo'nun Gold Selection Creme diye bir türü, gerçekten içimi harika)

Arkadaşlarla Bağdat Caddesinde buluşmaya karar verdik. Big Chefs'i bir deneyelim bakalım...

Adamlar katalog gibi menü yapmışlar, fotoğraflar müthiş! İnsan yemek seçemiyor... Çok acıkmadığım için hafif birşey yemek istedim.


16.30
Tavuklu Foccacia Bruschetta (1 dilim ekmek üzerinde kurutulmuş domates, pişmiş kuru soğan, kırmızı biber, tavuk ve peynir içeriyor. Ekmek biraz yağlıydı ama o kadar olur. Diyette tercih edilebilir bir öğün ama yanındaki patates kızartmalarını yememek lazım. Ama ben diyette olmadığım için bugün çoğunu yedim:)

17.30
1 Türk Kahvesi (az şekerli diyince yanına lokum da koymuyorlar bu davranışı beğendim)
Bu arada eşimin dondurmasından 1 tatlı kaşığı kadar yedim. Canım hiç tatlı yemek istemedi...

Big Chefs'den çıkıp baya bir yürüdük, sonra aynı yolu geri yürüdük. İyi bir Pazar yürüyüşü yapmış olduk, mutluyum :)

Eve geldiğimizde 20.00 civarıydı. Çok acıkmıştık. Ama hafif yemek istediğim için yemek yapmadım evdekilerle idare edeceğiz

20.30
Büyük bir kase tarhana çorbası
3-4 kaşık çoban salatası (eşimin favorisi sürekli yapar)
1 dilim ekmek

22.00
1 çay bardağı kadar çekirdek (film izlerken yedim, bugün ki filmim Bir Geyşa'nın Anıları. Biraz uzun bir film olduğu için sonunu getiremedim. Yarına kalsın)
Bolca karpuz (üçgen dilimlerle hesaplarsak 6-7 kalın dilim diyebiliriz)

23.00
2-3 dilim şeftali (tam bir meyve canavarı ile yaşadığım için meyveler önüme hazır geliyor, çok şanslıyım :)

Toplam 2,5 litre kadar su

Günün değerlendirmesi:
Bugün düne göre daha hafif beslendim galiba diyecektim ki patates kızartmaları aklıma geldi :)olsun yinede sağlıklı tercihlerim oldu. Herkeste olduğu gibi bende de haftasonları çeşitli ve kalorili beslenme eğilimleri oluyor. Bu tipik bir haftasonu davranışıdır. Önemli olan genelde bunu telafi edecek yönde sağlıklı beslenme eğilimlerinin olmasıdır.

21 Ağustos Pazar

Diyetisyen Serap Orak Tufan

www.kendinizeiyibakin.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...