189. GÜN

26 Ağustos Cuma

Bu sabah evden geç çıktığım için kahvaltımı evde yapabildim. Hatta evden işe yürüdüm, eskiden hergün yürürdüm ama iş yoğunluğum ve elimdeki ağırlıklar (bilgisayar, öğle yemeğim vs.) nedeni ile 1 senedir neredeyse hiç yürümüyordum. 15 dakika bile olsa sabah yürüyüşü çok iyi geliyor insana, sonunda yokuş çıkma kısmı hariç tabi...

09.30
2 dilim Ramazan pidesi arasına peyniri koyup mikrodalga fırında peynir eriyene kadar ısıttım.
1-2 dilim eski kaşar peynir
1 fincan süt (çay fincanı kadar kupa değil)

10.30
1 kupa kahve (ofiste de Tchibo Gold)

11.30
2 adet kuru kayısı

Dünden kalan yemekleri yiyeceğim...

13.30
1 kase ezogelin çorba
3 kaşık bulgur pilavı (domates ve salatalığı doğrayıp bulgur pilavı ile karıştırdım kısır gibi oldu)
1/2 domates, 1 salatalık
1 dilim çavdar ekmeği

16.30
1 minik çikolata (içinde 1 adet fındık olanlardan)

19.00
1/4 den bile az simit

Akşam arkadaşlarımızla Palladium'da buluşup sohbet edeceğiz. Onlarla buluşana kadar yemek yiyelim dedik. Bilakis'in yemeklerini çok seviyorum. Takip edenler bilir hep somon salatasından yerim.


20.30
1 adet somonlu ve deniz mahsullü salata (sanırım deniz ürünleriyle olan aşkımı bilmeyen kalmadı)
1 dilim ekmek
2-3 yudum zencefilli limonata

Arkadaşlarla Palladium Mid Point'de buluştuk...

21.30
1 adet az şekerli Türk Kahvesi
1 kaşık sufle, 1 çatal browni

23.00
2 dilim karpuz (üçgen dilimle 5 dilim olur)
1/2 şeftali

Toplam 1,5 litre su (bugün az içtim, öğleden sonra hep dışardaydım çünkü)

Günün değerlendirmesi :
Yine gayet güzel hatta az kalorili bile beslendim. Diyet yapmıyorum ama bu aralar biraz dikkat etsem iyi olacak. Çünkü bayram tatili için Antalya'ya ailemin yanına gideceğiz. Oraya gitmeden önce dikkat ettiğimi takip edenler bilir. Çünkü gidince annemin güzel yemekleri bizi bekliyor olacak...

Bugün aynı zamanda tüm Müslümanlar için kutsal bir gün olan Kadir Gecesi, herkesin duaları kabul olsun...Benim duam ise hangi dinden ve ırktan olursa olsun tüm insanların içindeki "iyilik" niyetlerin artmasıdır. Benim fikrime göre iyi bir insan için günah veya sevap skorları önemli değildir. Topluma ve kendine faydalı olan "iyi" insanların artmasını umuyorum...

27 Ağustos Cuma

Diyetisyen Serap Orak Tufan

www.seraporak.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...