226. GÜN

2 Ekim Pazar

Bu Pazar geç kalktık, çok da iyi oldu dinlenmiş olduk. Ama öğün saatleri biraz şaşacak tabi ki...

12.00
Jambonlu yumurta (1 adet yumurta ve 1-2 dilim jambon yemişimdir, biraz da sıvı yağ koyarak pişirdim)
1 dilim kadar beyaz peynir
3 adet siyah zeytin, 1 adet iri yeşil zeytin
Birkaç dilim domates ve salatalık
3-4 dilim beyaz ekmek

13.30
1 kupa kahve-şekersiz,sade

Eşim hasta psikolojisine daha fazla dayanamadı ve çıkmak istedi. Kadıköy'de Balıkçım Restorant'ta...Çalışanlar ve sahibi çok güleryüzlü ve nazikti. Balıklar da süperdi :) Ama ben balığı her zaman için evde yemeyi severim...


17.00
4 dilim kalamar tava
2 küçük istavrit tava(eşimin tabağından)
3/4  ızgara çipura
30 cl bira
1/2 dilim ekmek


18.30
2 bardak çay-şekersiz
1 tarçınlı kurabiye
1 küçük acıbadem kurabiye-Beyaz Fırın'dan

21.30
4 adet bütün taze ceviz
1 kupa hasta çayı



Bu akşam güzel bir film izleyelim dedik. En sevdiğimiz filmlerden biri olan Forrest Gump'ı seçtik. İzlemediyseniz mutlaka izleyin...

23.00
1 adet mandalina
10-12 tane iri tane kırmızı üzüm !mutlaka çekirdekleri ile yiyin!

Toplam 1,5 litre su

Günün değerlendirmesi :
Haftada 1 balık yeme alışkanlığımı mutlaka sürdürüyorum. Hatta bazen haftada 3 yediğim bile oluyor. Tam balık mevsimiyken sık sık balık yemek lazım. Dün hamsinin kilosu 7 TL idi. anı Kadıköy'de balık pazarını gezerken insanın canı hergün balık yemek istiyor. Ya da benim ki öyle :)

2 Ekim Pazar

Diyetisyen Serap Orak Tufan

www.seraporak.com

2 yorum:

  1. Baktığımda genellikle biraz ve şarap içtiğinizi görüyorum, acaba rakı filan hiç içmiyor musunuz? Merak ettim.

    YanıtlaSil
  2. Ortama ve yemeğin türüne göre rakı, votka veya başka alkol türleri aldığım da olur. Eşim araba kullandığında alkol almaz o nedenle tek başına rakı keyfi olmayacağı için diğerlerini tercih ediyorum. Ama en çok şarap severim :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...