235. GÜN

11 Ekim Salı

Bugün Etiler günüm, sabah evden peynirimizi aldık, simitçimizden de simit aldık 07.15 de yola koyulduk...

07.30
3/4 sokak simiti
1,5 dilim beyaz ve kaşar peynir

09.00
1 kupa Kahve

12.30
1 kase yayla çorbası
4 kaşık patates yemeği
2 kaşık zeytinyağlı barbunya
2 kaşık yoğurt
2 lokma tam buğday ekmeği 

1 adet mürdüm eriği

13.30
1 kupa yeşil çay
2 adet kuru kayısı


15.30
1 dilim kek
1 adet vişneli mekik kek
1 kupa kahve

Etilerden dönerken arabada biraz atıştırdım. Çok acıktım ...

19.30
1 parça ayçöreği (bugün de biraz çörekli, kekli oldu. Salı günleri keyif günü)


Kozyatağı'nda benim çok sevdiğim bir restorant var. Mevlana Etli Ekmek, Konya yemekleri yapan bir yer. Annem Konyalı olduğu için Konya yemeklerini çok severim...


20.30
1 kase bamya çorbası(bu çorbayı çok severim, bol ekşili ve bamyalı oluyor)
2 parça bıçakarası (kuşbaşı etli pide ama çok ince)
1 yudum ayran
2 çatal havuç salatası

Toplam 2 litre su

Günün değerlendirmesi : 
Bugün biraz karbonhidrat ağırlıklı beslendim. Simit, patates, barbunya,  pide, kek, ayçöreği... Ama en azından porsiyonlarım dengeliydi, fazla yemedim. Özellikle tüm gün karbonhidrat ağırlıklı olduğu için akşam pideyi 2 parça yedim. Yani 1 lahmacun kadar bile etmez. Yoksa çok sevdiğim bir pidedir. Kendimi tuttum!

11 Ekim Salı

Diyetisyen Serap Orak Tufan

www.seraporak.com

1 yorum:

  1. protein olarak sadece 2 kaşık yoğurt 1 dilm beyaz peynir ve pidenin üstündeki varla yok arası kıyma. sizce bir diyetisyen olarak bu cidden olması gereken mi? bence değil..

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...