278. GÜN

23 Kasım Çarşamba

Bugün randevularım geç başladığı için ben de geç kalktım. Zaten dün 06.20 de kalktığım için uykuya ihtiyacım var :) Kahvaltımı da evde yaptım.

11.00
1 fincan süt
1 dilim kaşar peyniri
2 dilim Uno tam tahıllı ekmek ile yapılmış tost


11.30
1  kupa kahve-ofiste


13.00
1 adet içi fındıklı çikolata (arkadaşım verdi)

Bugün kahvaltım çok geç olduğu için öğle yemeği saatim değişti. Evden yemek de getirmedim. Bari Mc Donald's tan sipariş vereyim. 


15.30
1 adet cheeseeburger (bunla bile doyuyorum)
1 kutu ayran
Asla patates kızartması sipariş vermem. 


16.30
1 kupa kahve
1 adet içi fındıklı çikolata (ofiste olunca yeniyor işte, normalde ofise hiç aburcubur almam)

18.30
1 adet elma

20.30
7-8 kaşık etli nohut(4-5 parça kuşbaşı etli)
1 dilim ekmek

Kurubaklagiller beni her zaman çok şişiriyor ama asla yemekten vazgeçmiyorum.

21.00
1 kupa yeşil çay


22.00
1 kadeh beyaz şarap (her güzel şeyin bir sonu vardır :)
1 kaseye yakın kabak çekirdeği (ah House bizi mahvettin yine, ne zaman dizi izlemeye başlasak aburcubur tüketimimiz artıyor)

Toplam 2 litre kadar su


Günün değerlendirmesi : 
Gündüz ki öğün saatlerim biraz sarktı ama sonuç olarak güzel beslendiğim bir gündü. Ucuz ama güzel beyaz şarabımın da sonu geldi. 3 akşamdır keyfim iyiydi, bu hafta başka alkol almam artık. Bu konuda da dikkat ediyorum.

23 Kasım Çarşamba

Diyetisyen Serap Orak Tufan

www.seraporak.com
www.kendinizeiyibakin.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...