287. GÜN (54 kg)

2 Aralık Cuma

Bugün öğle yemeği öncesi tartıldım bir de ne göreyim! 54,0 kg olmuşum yaşasın biraz kilo vermişim, daha fit olmak her zaman iyidir :)

09.15
1 fincan süt
1 dilim kaşar peyniri
2 dilim Uno tam tahıllı ekmek ile yapılmış tost

Biraz daha erken kalkıp evde yemeyi tercih ediyorum.

10.00
1  kupa kahve-ofiste

Bugün ki öğle yemeğimi bir arkadaşımla yiyeceğim. Fazla uzağa gitmeden her zaman olduğu gibi Değirmen'de


14.30
1 kase çorba
2 adet tavuk baget (haşlayıp yağda kızartmışlar o nedenle etrafındaki deri ve un tabakasını iyice soydum)
3-4 tane patates kızartması
1 kupa dolusu domatesli spagetti
3 kaşık yoğurt

15.30
1 Türk kahvesi (az şekerli)

16.30
1 fincan şekersiz elma çayı

Öğleden sonra koşturmacam bitince eve geç geldim. Evde yemek yok ama bugün hem kalori hem de para tasarrufu yapmaya karar verdim. Evde yiyeceğiz. Canım acayip menemen istiyor...

Yemek yapmaktan çok keyif alıyorum. En çok sevdiğim şeyler : tüm gün Home tv izlemek, yemek dergileri biriktirmek, gittiğim yabancı ülkelere ait yemek kitapları almak, süpermarkette saatlerce gezip ürün incelemek. Ama öğrendiğim çoğu tarifi kalorili olur diye yapmaktan vazgeçiyorum. Zaten vazgeçmesem bile zamanım yok :(  Emekli olunca da yemek blogu yazarım artık :)


20.00
7-8 kaşık menemen (3 yumurta ile yapılmış menemenin neredeyse yarısını ben yedim, 3 büyük domates, 1 küçük kuru soğan ve biraz da yeşil biber koydum. Tabi ki de zeytinyağlı yaptım)
2 dilim beyaz ekmek


22.00
1 adet mandalina
1 kupa kafeinsiz kahve (tadı çok kötü bence)

Bu akşam da yoğun blog çalışmalarım nedeniyle aburcubura vakit kalmadı. Zaten 54 kg olduğumu görünce artık abartmadan yerim. Eee ne de olsa 3 ay sonra 33 yaşında olacağım bu yaştan sonra sağlıklı beslenmek çok daha önemli. Zaten köşe yastığı gibi oturuyorum tüm gün :(

Toplam 2 litre kadar su

Günün değerlendirmesi : 
Öğlen tavuk, akşam menemen derken güzel proteinli bir gündü. Yarın akşam misafirlerimiz olacak asıl eğlence o zaman. Umarım Cumartesi güzel beslenirim...

2 Aralık Cuma

Diyetisyen Serap Orak Tufan

www.seraporak.com
www.kendinizeiyibakin.com

2 yorum:

  1. diyetisyen olmanız etkili olabilir ama biraz takıntılı hale gelmiş olabilir misiniz sizce? :)

    YanıtlaSil
  2. neden yazmıyorsunuz.bekliyoruz bize az yenerekte hayattan gezmekten keyif almayı anlatın lütfen.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...