297. GÜN

12 Aralık Pazartesi

Bugün randevularım 10.30 da başladığı için ofise 10.00'da geldim. Kahvaltımı evde yaptım

09.00
1 fincan süt
2 dilim Uno çavdar ekmeği
1 dilim kaşar peyniri

10.30
1 fincan kahve

Dün akşam yemek yapmıştım. Bugün yanımda ondan getirdim. Bu hafta daha sebze ağırlıklı beslenmeyi düşünüyorum. Çünkü geçen hafta pizza, lahmacun, noodle gibi karbonhidratlı ve hazır beslenmiştim.


13.00
6-7 kaşık pazı yemeği
2 kaşık yoğurt
1 adet yuvarlak ekmek

15.00
1 fincan yeşil çay

17.30
1 adet armut

19.30
1 dilim Wasa

Eve gelişim 20.30'u geçtiği için çok acıktım. Neyseki yemek hazır...


21.00
8 kaşık kıymalı karnıbahar yemeği
1 dilim Trabzon ekmeği (bunun 1 dilimi 2 dilim kadar)
2 kaşık yoğurt (ev yoğurdumu yapmayı unuttum bu hazır Sütaş yoğurt)

Günün değerlendirmesi:
Bugün hem sağlıklı hem de düşük kalorili yedim. Sebze ağırlıklı beslenince her zaman daha düşük kalorili beslenmiş oluruz. Ev yemeği yediğim için çok mutluyum. Süt ve yoğurt konusunda ne kadar hassas olduğumu görüyorsunuz. 30'lu yaşlardaki her kadın günde en az 1-2 porsiyon süt veya süt ürünü tüketmelidir. Süt, yoğurt, ayran, kefir, cacık, peynir vb. gibi. Ama peynire dikkat edelim görünmeyen kalori bombasıdır!

12 Aralık Pazartesi

Diyetisyen Serap Orak Tufan

www.seraporak.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...