311. GÜN

26 Aralık Pazartesi

Bu sabah kahvaltımı evde yaptım. Haftanın ilk gününe moral olarak iyi başladım. Sanırım yeni yıl motivasyonu kendini göstermeye başladı...

08.00
1 fincan süt 
2 dilim Uno çok tahıllı ekmek 
1 dilim kaşar peyniri ile tost


09.00
1 kupa kahve

Bugün ofiste biraz işlerim vardı o nedenle zaman nasıl geçti anlayamadım. Acıktığımı da pek hissetmedim. Yemek saatim biraz sarktı.

Öğle yemeğimi için Batı Ataşehir'deki Big Chefs'e gittim. Tek başıma harika bir yemek yedim :)


14.30
1 kase ezogelin çorbası
Füme somon salatası (tam benlik enteresan bir salataydı. Suşi sevenlerin de seveceği bir salataydı. Bolca somon fümeyi kuşkonmaza sararak salatanın üstüne koymuşlardı. Ayrıca avakado parçaları da vardı. Avakado çok yağlı bir yiyecektir. Tropik meyve diye kanıp bolca yememek lazım.)
1 dilim tam buğday ekmeği


Bu civardaki işimi de halledip ofise döndüm. 20.00'ye kadar randevularım var...

17.30
1 kupa yeşil çay

20.45
5 tane etli lahana sarması (1 tanesini eşime verdim)
4 dolu kaşık barbunya pilaki
1 kase ev yoğurdum


22.00
1 kupa rezene çayı

23.00
1 avuçtan az ayçekirdeği

Toplam 2 litre kadar su

Günün değerlendirmesi :
Bence bugün oldukça hafif beslendim. Salatam da çok kalorili sayılmazdı. Hem balık (füme de olsa), hem sebze, hem salata, hem baklagil, hem yoğurt-süt, hem de tahıl grubunun olduğu çok dengeli bir gündü. Size de her sağlıklı besinin olduğu bir beslenme şekli yani diyet dilerim :)

26 Aralık Pazartesi

Diyetisyen Serap Orak Tufan

www.kendinizeiyibakin.com
www.seraporak.com

3 yorum:

  1. bir diyetisyen adayı olarak bloğunuzu severek takip ediyorum :)henüz yolun çok başındyım(1.sınıfım) üniversite hayatında mesleki açıdan kendimi geliştirmem adına tavsiyelerinizi yazarsanız çok sevinirim :)
    bende beklerim :birhayaldiryasamak.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. sizinle arkadaş olmayı isterdim böyle bir arkadaş herkese lazım!!

    YanıtlaSil
  3. Yorumlarınız için her ikinize de teşekkür ediyorum. Çok naziksiniz :)

    Genç meslektaş adayıma da başarılar dilerim. Ben mesleğimi çok severek yapıyorum. Umarım sizin için de öyle olur...

    Sevgiler

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...