317. GÜN (Yeni yılın ilk günü)

1 Ocak Pazar 2012


Bugün yılbaşı sonrası olduğu için geç kalktık. Eşim daha arkadaşların evindeyken uyuyakaldığı ve eve zor geldiği için benden erken yatmıştı ama gece geç yatmayı seven kişi olarak ben tv izledim. TRT1  eski yılbaşı gecesi programlarını gösteriyordu, ona takıldım. 90'lı yıllar olduğu için tüm ortaokul ve lise hatıralarım gözümde canlandı. Bazı şarkılar tam 20 yıl öncesine aitti! Yaşlanmışız işte :)  Buna hala inanamıyorum...

Kalkıp kahvaltı hazırlamak ve yemek artık öğlen vaktine yetişti...


13.00
1 fincan çay
3 dilim sucuk 
1 yumurtanın sarısı ve beyazının bir kısmı (sarısını sevenlerdenim)
1 dilim beyaz peynir
2 tane iri yeşil zeytin
1 tatlı kaşığı kadar acuka
3 dilim beyaz ekmek
1 adet mercimek köftesi
Biraz domates, salatalık, maydonoz ve 1-2 taze yeşil biber (bunun tazesini sevmem aslında)

14.30
1 kupa kahve


Gün içinde gelip gidip mercimek köftesi yedim. Toplamda akşamki de dahil olmak üzere 6 tane :)

Yemek yapma işine giriştim. Her Pazar olduğü gibi mutfağa demir atma vaktim geldi...
Hem bu akşam hem de eşimin hafta içi yemesi için mantarlı et sote yaptım. Zaten yanına bir sürü meze de var. Bana kalsa hafta içi hafif yemeyi tercih ederim. Aslında dün geç yenilen tatlı dışında abartılı yediğimi düşünmüyorum.


Bugün bilinçli olarak hiç meyve yemedim. Çünkü akşama ayva tatlısı yemeyi kafaya koydum. Dün o kadar beğendim ki arkadaşım kalanlardan 4 parça bana verdi :) bu hafta 4 gün üst üste tatlı yiyeceğim demek oluyor. Her güne 1 parça, asla bir oturuşta hepsini yemem.


18.30
4-5 kaşık mantarlı et sote
2 adet mercimek köftesi
2 kaşık süzme yoğurtlu közlenmiş patlıcan (tabi ki patlıcanları közlemedim, hazır kavanozda olanlardandı)

1-2 kaşık Pınar light mayonezle yapılmış rus salatası (her seferinde sosislerini ayıkladım çünkü sevmiyorum)
Ekmek yemedim

Biraz sonra tatlı yiyeceğim için biraz kondüsyon bisikletine bindim. Tam 20 dakika!


21.00
1/2 kaymaklı ayva talısı (bu tatlı resmen beni kendine aşık etti, o kadar hafifti ki)
Yeşil çay

23.00
1 kadeh Martini Rosso (bunu Roma dönüşü almıştık. Unutmuşuz ama 1-2 minik yudum aldıktan sonra içerken ağzımı bulamadığım için hepsini üstüme döktüm. İçemedim yani...)


Toplam 2 litre kadar su 

Günün değerlendirmesi : 
Bugün saatler şaştı ama yine çok yediğimi düşünmüyorum sadece kalorili şeyler yedim sayılır. En azından 20 dakika da egzersiz yaptım. 

1 Ocak Pazar 2012

Diyetisyen Serap Orak Tufan

www.seraporak.com
www.kendinizeiyibakin.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...