318. GÜN

2 Ocak Pazartesi 2012

Bu sabah biraz tok uyandığım için kahvaltı yapmamaya karar verdim. Sadece sütümü içtim.

09.00
1 fincan süt

Ofise gelince her zamanki gibi kahvemi hazırladım. Kahve içmeden ayılamayanlardanım...


10.00
1 kupa kahve (gece kadar koyu, cehennem kadar sıcak!)

Hatta bu sabah hiç ayılamayanlardanım. Sanırım yeni yıl bana ağırlık yaptı :) hadi bir kahve daha!

11.00
1 fincan Türk kahvesi ve arkadaşımın 1 parça çikolatası


Evden yemek getirdiğim için rahatlıkla yedim. Artık bu ıspanağın son porsiyonu.

12.00
6 kaşık ıspanak yemeği
2 kaşık süzme yoğurt
1 yuvarlak ekmek

Bugün yanımda meyve bile getirdim. Ara öğün de yapacağım.

16.00
1 adet muz

17.00
1 kupa yeşil çay


18.30
1 adet ananaslı Activia yoğurt

Evde mezelere devam...


20.30
4 adet mercimek köftesi
3-4 kaşık süzme yoğurtlu közlenmiş patlıcan
1 kaşık acuka
Ekmek yemedim, zaten mercimek köftesi çok şişiriyor.

Aklımda yine ayva tatlısı yiyeceğim an var :) hayatımın tatlısını buldum galiba...


22.00
1/2 kaymaklı ayva tatlısı (üzerindeki kaymak aslında 2 tatlı kaşığı kadar ama çekim açısından olsa gerek çok fazla görünüyor)
1 fincan kahve

Yılbaşında arkadaşlar gelecek diye bir sürü kuruyemiş almıştık. Ben de hiç dayanamam. Artık bitene kadar sonum ne olacak bakalım... 

23.30
6-7 tane badem
10 tane antep fıstığı
2-3 tane fındık ve fıstık
Bunlar ortalama miktarlardır, artık bu hafta böyle...

Toplam 2 litre kadar su 

Günün değerlendirmesi : 
Yatmadan önce kuruyemiş yemem hiç hoş olmadı, hatta yine kaymak yemem de hoş olmadı. Ama napalım sanırım evdeki yiyecekler bitene kadar böyle olacak galiba. Bu arada yılbaşı öncesi tartılmıştım. 54,2 kg idim. Bir süre sonra yine tartılacağım.

2 Ocak Pazartesi 2012

Diyetisyen Serap Orak Tufan

www.seraporak.com
www.kendinizeiyibakin.com

3 yorum:

  1. Bu arada komşufırın'ın zinde ekmeği'ni denediniz mi hiç? denediyseniz nasıl buluyorsunuz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiç denemedim, bahsetmeniz iyi oldu bir ara ben de deneyeyim :) teşekkürler...

      Sil
  2. Tam buğday ve diyet lifleri içeriyormuş. Tadı da oldukça güzel, aynı zamanda doyurucu da ve bir dilimi 39 kalori. Ama tost ekmeği şeklinde olmadığından daha küçük tabi. Denemenizi öneririm.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...