321. GÜN

5 Ocak Perşembe 2012

Dün akşam cips, tatlı vb. kalorili besinler yediğim için bu sabah kahvaltı yapmadım. Ama tabi ki sütümü içtim. Normalde sürekli öğün atlamak sağlık açısından hoş bir şey değil ama kilo korumak için bazen bu önlemleri almak gerekiyor. Bu işler böyle yürüyor. Ha tabi ki spor yapmayı seven biri olsaydım bunu spor yaparak da telafi edebilirdim ama pek spor yapmadığımı biliyorsunuz.

09.30
1 fincan süt 


Öğle yemeği için bir arkadaşımla Palladium'a gittim. Aynen geçen Perşembe olduğu gibi Cook Shop'ta enginarlı salata yedim :)

12.30
Enginarlı salata (hastasıyım bu salatanın)
1 küçük zeytinli ekmek (çok az zeytinyağına batırdım)

13.30
1 fincan Türk kahvesi
Yanındaki 1 madlen çikolatayı da yedim


Palladium'da biraz takıldıktan sonra ofise döndüm.

16.30
1 adet ananaslı Activia yoğurt

Bugün de işim her zamanki gibi 20.00 de bitti. Eve gittiğimde eşim evdeydi ve yemek hazırlamıştı. Çok mutlu oldum tabi ki:)

20.45
6-7 kaşık makarna (üzerine çok az rendelenmiş kaşar peyniri koydum)
6-7 kaşık karışık salata (1 kaşık da Kühne siyah havuçlu nar ekşisi koydum)


Yemek çok güzeldi, eşimin ellerine sağlık. Sık yapmasa da yapınca fena yapmıyor:) eve gelip hazır yemek bulmak her zaman iyidir ne olduğu hiç önemli değil...

Evin meyveden sorumlu kişisi olan eşim bir de meyve tabağı hazırladı. Ben de yedim:)


22.30
4-5 dilim muz
4-5 dilim kivi
1-2 dilim portakal (ekşi portakalı sevmem)

Toplam 2 litre kadar su

Günün değerlendirmesi :
Son derece sağlıklı beslendim bence. Her besin grubundan yiyecekler var. Bugün hareketli bir gündü. Palladium'da gezdiğim için çok yürüdüm. 

5 Ocak Perşembe 2012

Diyetisyen Serap Orak Tufan

www.kendinizeiyibakin.com
www.seraporak.com

2 yorum:

  1. magnolia pudding i denediniz mi cookshopta? bayılcağınıza eminim, damak tatlarımız çok uyuşuyor :)

    YanıtlaSil
  2. Biliyorsunuz tatlılar ilgi alanıma girmiyor o nedenle böyle bir tatlının varlığını bile bilmiyordum. Ama tavsiyenize uyacağım ve en kısa zamanda yiyeceğim. Ne de olsa siz beni daha iyi tanıyorsunuz, fikrinize güveniyorum :)
    Sevgiler

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...