323. GÜN

7 Ocak Cumartesi 2012

Bugün her zamanki gibi yoğun bir Cumartesi günü. Yağmurlu günleri sevdiğim için güne herkes gibi karamsar başlamadım. Ben yağmurlu günlerde mutluyum :)

08.20
1 fincan süt
Kaşar peynirli tost-evde

09.30
1 kupa kahve-ofiste

Yoğunluk nedeniyle ara öğün yapmaya vaktim olmadı. Ofisten çıkınca da koştur koştur Tepe Nautilus'a gittim. Semra ve Berra ile film izleyeceğiz. Filmin başlamasına 20 dakika kala geldiğim için yemek yemeye vaktim olmadı. Ayak üstü Semra'nın aldığı sandviçi yedim.


15.00
Beyaz peynirli sandviç (birkaç lokma da Berra yedi. Çeyrek ekmek büyüklüğündeydi, içinde domates, salatalık ve peynir vardı)

Sonra Alvin ve Sincaplar 3'ü izlemeye girdik, patlamış mısır da aldık :)

16.00
2-3 avuç patlamış mısır


Film çok güzeldi. Berra ağzı açık, güle gül izledi. biz de Semra ile onu izledik :) Filmden sonra kızlarla ayrıldık ama akşam yemeğe ve kalmaya bize gelecekler, babaları yine müsabakaya gitti...

Market alışverişinden sonra eve gelip mutfağa girdim. Yine balık menümüzü hazırlayacağım. En zoru yeşillikleri güzelce yıkamak...


20.30
1 adet fırında levrek
3 kaşık patates salatası
2 kaşık havuç salatası
4-5 kaşık roka marul salatası
 

22.00
Elmalı yeşil çay

22.30
3-4 tane antep fıstığı ve badem (yine dayanamadım:( yedim)

Toplam 2 litreye yakın su


Günün değerlendirmesi : 
Haftada 1 balık yemeye gayret ediyorum. Hatta bazı haftalar daha sık bile oluyor. Özellikle de Semra ve Berra geldiğinde mutlaka yapıyoruz çünkü teyzesinin kuzusu balığı çok seviyor :)

7 Ocak Cumartesi 2012

Diyetisyen Serap Orak Tufan

www.seraporak.com
www.kendinizeiyibakin.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...