324. GÜN

8 Ocak Pazar 2012

Pazar sabah Berra uykusunu almış bir şekilde odamıza geldiğinde sabah 08.20'ydi. Biraz oynayıp uyutmaya çalıştım ama kandıramadım o da annesinin yanına gitti. 10.00'a kadar uyuyabildim :)


10.30
1 fincan çay
3 dilim sucuk
1/2 dilim beyaz peynir (fotoğraftakinin sadece yarısını yedim)
1 dilim ıspanaklı börek + 1 lokma patatesli börek

3 tane iri yeşil zeytin
1 yumurtanın sarısı + beyazının yarısı
1 kalın dilim beyaz ekmek
1 çay kaşığı Nutella

12.30
1 fincan Türk Kahvesi


Öğleden sonra mutfağa girip biraz yemek yaptım. Bulgur pilavı, şehriye çorbası, zeytinyağlı Brüksel lahanası...

15.30
2-3 parça patates cipsi

Kaç gündür canım istiyor diye eşim de bana fırında pirzola yaptı. Ellerine sağlık, eti seven adam bu işten anlıyor :)


18.00
4 parça fırında pirzola
3 kaşık domatesli bulgur pilavı
2 kaşık Brüksel lahanası
Domates biber
2-3 lokma kadar ekmek
 
21.00
Elmalı yeşil çay

22.30
1/2 portakal
1/2 elma

Toplam 2 litreye yakın su

Günün değerlendirmesi : 
Klasik bir Pazar günü de böyle geçti. Evde hala kuruyemiş var ama yemedim. Akşam yemeğimiz çok güzeldi, hem sebze, hem et, hem pilav. Meyve bile yedim :) Herşey olmalı ama dengeli bir şekilde...

8 Ocak Pazar 2012

Diyetisyen Serap Orak Tufan

www.seraporak.com
www.kendinizeiyibakin.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...