327. GÜN

11 Ocak Çarşamba 2012

Bugün yine kahvaltımı evde yapıp çıktım.

09.15
1 fincan süt 
2 dilim ekmek le yapılmış kaşar peynirli sandviç


10.00
1 kupa kahve (ofiste)

Öğle yemeği için çok zor yemek yeme fırsatım oldu. Dışardan sipariş verdim çünkü evden getirmeyi unuttum.


14.00
6 adet Değirmen köfte
3-4 kaşık pirinç pilavı
5-6 kaşık çoban salatası

Yemeğimi hızlı hızlı yedim. Bugün çok yoğun bir gün. Ne telefon görüşmelerim bitti ne de randevularım. Hep uzun görüşmelerim oldu. Hiç susmadan sürekli konuştum ve eğitim verdim diyebiliriz.

17.00
1 kupa adaçayı

Bugün de işim 21.00' de bitti. Eve gittiğimde eşim evdeydi ve dışardan lahmacun sipariş vermişti. O kadar acıkmıştım ki bana ayırdığı lahmacunu hızlıca yedim.


21.30
1 adet acılı lahmacun (fotoğraf eskilerden, yanında ayran içmedim)
4 kaşık Brüksel lahanası


Muhteşem Yüzyıl izlemek Çarşamba günleri en sevdiğim şeylerden biri...

Bugün çok yoğun bir gündü ve o nedenle gerildim. Biraz rahatlamaya ihtiyacım olduğu için eşim bana 1 kadeh içki hazırladı.


23.00
1 kadeh buzlu Safari çok tatlı bir içecek zaten fazşa içemiyorum heralde 1 kahve fincanından fazla değildir. Buzlu ve çok az da votkalıydı.

Toplam 2 litre kadar su

Günün değerlendirmesi :
Evet hamur işi yeme eylemlerim devam ediyor. Salı dürüm, Çarşamba lahmacun, Perşembeyi şimdiden aklıma koydum. Yarın akşam kesin noodle yiyoruz. Bugün bir fotoğrafta gördüm canım istedi...Yine meyve yok:(

11 Ocak Çarşamba 2012

Diyetisyen Serap Orak Tufan

www.kendinizeiyibakin.com
www.seraporak.com

1 yorum:

  1. saray muhallebicisi gibi değirmenden de çok sık yemek istiyorsunuz buranın yemekleri nasıldır yağlı mıdır yoksa diğer yerlere göre gayet az yağlı mı? bir de ev yemeği olarak pehlivan lokantası var hiç denediniz mi biliyorsanız pehlivanın yemekleri diyet için nasıldır?

    aslında dışarıda diyetteyken yenebilcek en uygun şeyler başlığında bi yazı yazarsanız süper olur :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...