330. GÜN

14 Ocak Cumartesi 2012

Bugün sabah evde sütümü içip, tost yedim

08.15
1 fincan süt
Ekmeğin köşesi ile yapılmış kaşar peynirli tost

09.30
1 kupa kahve-ofiste


Bugün yoğun bir günüm. Ancak lapa lapa yağan karı izlemek çok iyi geliyor. Ofis biraz loş olduğu için mumları yaktım. Bu mumluğu bir arkadaşım hediye etti. Tam da dekoruma uygun, romantik bir çalışma ortamı oldu :) balık burcu kadınına uygun bir ofis atmosferi :).

Ara öğün yapsam iyi olur, çok acıktım.

12.30
1 adet ananaslı Activia yoğurt

Tam son randevum gelmek üzereyken elektrik kesildi ve gelmedi. Ben de 14.30 da ofisten çıkıp Palladium'a gittim. Semra ve Berra ile buluşacağım. Kar çok güzel yağıyor ama yerler ıslak olduğu için tutmadı.

Palladium'da üst katta Turkmix'den


16.00
Beğendili Izgara tavuk (baharatı çok güzeldi, altındaki beğendi kısmını da yedim)
2 kaşık kadar iç pilav
4-5 tane fırınlanmış patates
1 kutu ayran

Semra ve Berra ile Starbucks'ta biraz dinlenelim dedik...


17.30
1 adet small chai tea latte (fotoğrafımızı Berra çekti)

Akşam yemeğinde eşimle dışarı çıkalım dedik. Bağdat Caddesi'ne gittik. Arabayı uzak bir yere park ettik ve bir kış akşamı yürüyüşü yaptık...


Vapiano'da
21.00
1 dilim bruşetta
Karidesli salata (içindeki malzemeler muhteşemdi. Sırayla aklıma gelenleri yazayım. Roka, dilimlenmiş parmesan, rendelenmiş mozarella, domates, salatalık, çiğ mantar, marul, kırmızı biber, taze soğan, havuç...porsiyonu biraz fazlaydı ama tabağımda 1 tane bile ot bırakmadım)
1 dilim mantarlı pizza (eşiminkinden, o kadar güzeldi ki dayanamadım)


Bol yürüyüşlü bir akşamdı. Kışın tadını çıkarttık...

Kitchenette'de
22.30
1 fincan earl grey çay (eşim çayının yanında sufle benzeri bir tatlı yedi ama ben yemedim)


Toplam 2 litre kadar su

Günün değerlendirmesi : 
Bugün güzel beslendim ve lezzetli yemekler yedim. O nedenle mutluyum. Hatta iyi de bir akşam yürüyüşü yaptım. Bugün ki yemeğin yanında bir kadeh şarap iyi giderdi ama içmek istemedim. Bazen kalori cimriliğim tutuyor :)

14 Ocak Cumartesi 2012

Diyetisyen Serap Orak Tufan

www.seraporak.com
www.kendinizeiyibakin.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...