335. GÜN (Antalya dönüşü, flamenko kursum başlıyor)

19 Ocak Perşembe 2012

Bu sabah erken kalktık, 12.30 uçağı ile İstanbul'a gideceğiz. Sağda solda bulunan adaptörleri toplayıp çantamı hazırladım. Yani 2 günlüğüne bir yere gidiyorum tam 3 tane adaptör taşıyorum. Bir de bunların cihazları tabi. 

İzah edeyim... Blogumu ipad'imde yazıyorum çünkü notlar kısmında kolay yazılıyor. Ama ipad'den fotoğraf yükleyemediğim için mecburen macbook'umu da yanımda taşıyorum. Zaten telefonumla çektiğim fotoğrafları bilgisayara aktarmam gerekiyor. O nedenle 3 tane şarj aleti taşıyorum.

09.30
1 fincan çay
1 dilim peynir
2-3 siyah zeytin
2 minik domates
2 dilim çavdar ekmeği

Havalimanına erken gidelim diye yola çıktık. Saat 11.00'de yoldayken kardeşim aradı ve ne dese beğenirsiniz. Sizin uçağınız 11.45 hala neden check in yapmadınız? Ben tabi 12.30 diye kendimden oldukça emin sorun yok dedim ama içime kuşku düştü. Maillere bakınca ne görelim gerçekten 11.45! Ben randevu defterime yanlışlıkla bir randevu saati yazmışım sonradan silmeyi unutmuşum ve uçuş saatini o nedenle 12.30 sanıyorum. Bildiğim tüm dillerde Aman Tanrım! dedim ama bakalım faydalı olacak mı?
Son anda kapılar kapanmadan check in yaptırdık ama ben hala böyle bir hatayı nasıl yapabildim kendime inanamıyorum. Demek ki ne kadar kafam doluysa artık bilgiler birbirine girmiş. Bu 2 günlük tatile gerçekten ihtiyacım varmış yani...

Uçakta hava şartları nedeniyle geç servis yapıldı...

12.30
1 fincan az şekerli kahve

Eve vardığımızda acıkmıştık. Evde çorba vardı.


14.30
1 tabak dolusu mercimek çorbası
1 dilim ekmek


Bugün 18.45 de bir randevum olduğu için önce ofise gideceğim. Sonra da dans kursuma. Süprizzzzz bugün flamenkoya yeniden başlıyorum. Her zaman olduğu gibi başlangıç yine sevillanas. Ole flamenco!

Çıkmadan önce evde birşeyler yedim...


17.00
2 dilim ıspanaklı börek
1 bardak ayran


Dans dersi saat 19.30-21.00 arasında Ataşehir Botanik Çarşı'da. Gelmek isteyen varsa gelsin, kurs daha yeni başladı :) hocamız Melis Cangüler

Dans çıkışı eşim beni almaya geldi. 

21.30
1 kase mercimek çorbası

22.30
1 adet armut

Toplam 2 litre kadar su 


Günün değerlendirmesi : 
Bugün hazırlıksız bir gün olduğu için az yemek yedim ama çok da açlık çekmedim. Sanırım ordan oraya koşturmaktan yemek yemek de aklıma gelmedi. Artık haftada 1 gün de olsa hareket edeceğim ve kendime zaman ayırabileceğim bir aktivitem var. Dansı spordan daha çok seviyorum...

19 Ocak Perşembe 2012

Diyetisyen Serap Orak Tufan

www.seraporak.com
www.kendinizeiyibakin.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...