339. GÜN

23 Ocak Pazartesi 2012

Bu sabah ev işlerine yardıma gelen housekeeper'ım bana da simit almış. Haftaya çıtır simit keyfiyle başladım.


10.00
1/2 simit
2 dilim kaşar peyniri

Bugün ilk randevum 11.00 de olduğu için ofise geç gittim.

10.30
1 kupa kahve

Bugün evden yemek getirdim. Çok randevulu yoğun bir gün olduğu için bir ara hızlı bir şekilde yemeğimi yiyeceğim.


14.30
1 tabak dolusu kıymalı kapuska (8 kaşık dolusu vardır)
1 yuvarlak ekmek

17.00
2 adet mandalina

Bu akşam haftasonundan kalan yemeklerden yiyeceğim. Ofisten 20.00'de çıkabildim...


20.30
1 kase kurufasulye yemeği (taneli kısmı 4 kaşık dolusudur)
1/2 fırında levrek
3 kaşık kadar patates salatası


21.30
1 kupa Lipton elmalı yeşil çay (bunu çok beğeniyorum, yeşil çay içmekte zorlananlar denesinler içimi daha güzel)

22.30
1 adet armut

Toplam 2 litre kadar su 

Günün değerlendirmesi : 
Bugün ev yemekleri ile dolu güzel bir gündü. Dün kremalı makarna pişmanlığımın ardından sebze ve balık yemek bana iyi geldi. Eve gelince hazır yemek bulmak çok iyi birşey, tabi bunun olması için hafsonu yemek yapmaya zaman ayırmak gerekiyor...

23 Ocak Pazartesi 2012

Diyetisyen Serap Orak Tufan

www.seraporak.com
www.kendinizeiyibakin.com

3 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...