342. GÜN (flamenko kursu günüm)

26 Ocak Perşembe 2012


Bugün ofise 10.00'da geldim. Bu sefer kahvaltımı evde yaptım.

09.15
1 fincan süt
1 dilim ıspanaklı börek


Ofiste...
11.30
1 kupa kahve

Kahvaltıda çok küçük bir dilim börek yediğim için çabuk acıktım. Dün burger yediğim için de bugün salata yemeye karar verdim. Kaloriyi dengelemek için en uygun telafi zamanı en yakın zamandır.

Değirmen'den sipariş verdim.


13.30
1 kase mercimek çorbası
Izgara tavuklu salata
1 dilim Alman çavdar ekmeği (Komşufırın)

14.30
1 fincan Türk kahvesi


16.00
1 kupa Lipton kiraz saplı bitki çayı
1 parça çikolata

Bu akşam flamenko kursum var. Flamenko dansa başlamam hayatta kendim için yaptığım en güzel ve faydalı şeylerden biri oldu. Zaten çocukluğumdan beri çok severdim. İlk defa 2007 Şubat ayında başladığım bu hobi ile ruhuma en uygun dansı ve aktiviteyi bulmuş oldum. Herkese kendine en uygun hobiyi bulabilmesi için fırsat ve farkındalık dilerim...

İş çıkışı dansa gideceğim için fazla birşey yemek istemedim. Dışarıda bir tost yemek işimi görür. Sonra doğru Botanik Çarşı Dansextremo'ya...


19.00
1 adet kaşarlı tost (büyük tost ekmeğinden)
1 kutu ayran


19.30-21.00
Flamenko sevillanas dersi
 ders çok güzeldi...


Biraz kalori harcadım ya illa onu telafi edeceğim. Yemesem iyiydi ama eşim kuruyemiş getirince dayanamadım. Biraz yedim...

22.00
1 çay bardağı dolusu kaju, antepfıstığı, badem, yerfıstığı karışımı

Toplam 2 litre kadar su 

Günün değerlendirmesi : 
Gayet hafif ve sağlıklı beslendiğim bir gün oldu. Tek kötü tarafı geç saatte kuruyemiş yememdi. Onun dışında fiziksel aktivitem de iyiydi. 

Bu arada akşam kurs çıkışı kar atıştırmaya başladı. Bakalım yarın nasıl olacak?

26 Ocak Perşembe 2012

Diyetisyen Serap Orak Tufan

www.seraporak.com
www.kendinizeiyibakin.com

2 yorum:

  1. Serap Hanım merhaba,
    ben flamenkocu danışanınız selin :) 342. günde eklediğiniz fotoğraftaki dansçı Angel Munoz, benim ders alma şansına eriştiğim dünyanın en yetenekli ve en tatlı insanlarından birisi :) karşısında dans eden bayan da eşi :)Yazılarınızı zevkle okuyorum, sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Selin Hanım,
      Takibiniz için çok teşekkürler :) tamamen tesadüf eseri bu fotoğrafı ekledim. Umarım ben de bir gün tanışırım kendisi ile...
      Viva flamenco! :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...