343. GÜN

27 Ocak Cuma 2012

Bugün kahvaltımı evde hazırladım ama geç kalacağım endişesi ile tostumu paket yapıp ofise getirdim. Ama sütümü içtim.


09.00
1 fincan süt 

10.30
2 dilim Alman çavdar ekmeği ile yapılmış kaşarlı tost (Komşufırın ekmeği)


Bugün çok güzel kar yağıyor, evim yakın olduğu için ofise gelmekte sorun yaşamıyorum ama randevularım bir bir iptal oldu. Bu havada araba ile çıkmak riskli tabi, ben de ofiste kar izleme keyfi yaptım...

Yemeğimi evden getirdim, biraz kuru fasulye kalmıştı. Onu yiyeceğim.


14.00
8-10 kaşık kuru fasulye
1 yuvarlak ekmek


16.00
1 fincan Doğadan 7 otlu bitki çayı (ofis çok soğuk olduğu için sürekli sıcak birşeyler içmek istedim)


17.00
1 fincan sıcak çikolata (bir danışanım bundan içebilir miyim diye sormak için bana da almıştı, çekmecemde duruyordu ben de içtim)


Bu havada son danışanım da cesur çıktı ve geldi. Ondan sonra çıkıp eve gideceğim. Toplamda sadece 3 kişi gelebildi.

Eve gidip hızlı bir şekilde yemek yaptım. Eşim malzemeleri almış ama benim pişirmemi daha uygun bulmuş :) kendisi play station oynamakla meşguldü...

Yemekte Yalan Dünya'yı izledik bu dizinin hastası oldum. Beni çok güldürüyor :)


20.00
1 dilim biftek (bol kekikli, teflon tavada çok az sıvı yağ ekleyerek pişirdim)
7-8 kaşık Barilla integral makarna (üzerine 2 kaşık Knorr peynirli makarna sosu ekledim)
1 tatlı kaşığı dolusu Kühne hardal hardalı çok severim
Veee Roma'dan aldığımız son şişe şarabımızdan 1 kadeh kırmızı şarap, ve sonra 1 kadeh daha.

22.30
1/2 nar

Toplam 2 litre kadar su


Günün değerlendirmesi :
Hazır sosların kalorili olduğunu düşünürsek çok sık olmamak şartıyla az porsiyonlarda yemeye karşı değilim. Beslenmede çeşitlilikten yana olduğumu her zaman söylerim. Güzel ev yemekleriyle dolu sağlıklı bir beslenme günüydü. porsiyonlarım da fena değildi.

27 Ocak Cuma 2012

Diyetisyen Serap Orak Tufan

www.kendinizeiyibakin.com
www.seraporak.com

6 yorum:

  1. bir diyete başlamak neden çok zordur ki! ne güzel yaşam şekli haline gelmiş sizde keşke bizde de bu sistem otursa! makarna sosunu merak ettim bu arada daha önce hiç denememiştim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Önemli olan motivasyondur, eğer tam olarak kendinizi diyet fikrine veremiyorsanız kafanızda hala diyete hazır olmadığınız fikri hakimdir. Motivasyonunuzu arttıracak bir koçluğa ihtiyacınız var demektir. Tek başına diyet yapmak çok zordur, hele ki disipline olmakta zorlanıyorsanız...

      Sil
  2. o sıcak çikolatadan içebilir miyiz Serap Hanım?

    YanıtlaSil
  3. Bir arkadaşım kuru fasulye ve nohutla beslenerek baya kilo verdi. İlk diyeti başladığında imkansız diyordum ama ciddi bir fark var. Sizce kuru baklagiller diyete uygun mu? bu arada bu peynirli makarna sosunu bende cok seviyorumm. taze sosu aratmıyor bana :) tesekkürler smdidenn..:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet diyet için gayet uygun, bol lif içermesi nedeniyle uzun süre tok tutar :)
      Denediğim yeni ürünleri paylaşmaya devam edeceğim, sevgiler...

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...