347. GÜN (İstanbul kara teslim, mecburi tatil!)

31 Ocak Salı 2012

Bugün Etiler günüm ama hava şartları nedeni ile gidemedim. Zaten danışanlarımın çoğu da akşamdan iptal etti. Arabayla yola çıkmamıza imkan yoktu. Ben de bu günü kar tatili yaptım :) Semra ve Berra'nın da okulu tatil oldu. Evde kar keyfi yapacağız...


Bizim sokağın sabah ki durumu:)

10.30
1 dilim beyaz peynir
1 adet yumurta (her zamanki gibi beyazının yarısını yedim)
1 çay kaşığı nutella
2 dilim çavdar ekmeği
1 bardak çay


12.30
1 fincan Türk kahvesi 


Kar yağmaya devam etti, yollar iyice kapandı. Tüm kızlar evden çıkıp markete yürüdük. Kar lapa lapa yağıyordu, yürümek çok zevkliydi :)
Sonra araba temizliği yapalım dedik. Ama boşuna yapmışız çünkü ilerleyen saatlerde hiç temizlenmemiş bir hale geldi yeniden...
Biraz kartopu oynayıp, çok üşüyüp eve geldik.


15.00
3 kaşık körili tavuk
3 adet çiğ köfte
5-6 kaşık erişte


Tüm gün aralıksız kar yağdı, bazen güneş çıktı ama hemen sonrasında daha da şiddetli yağdı. Camın önüne kara buğday döktük ama hiç kuş gelmedi.

Bu arada yarın ki randevularım da iptal olmaya başladı. Saat 13.00'e kadar programım boşaldı.

Eşim her zamankine göre eve erken geldi. Bankalar personeli erken bırakmaya başladı. Evinden çalışanlar işlerine gitmediler. Semra'nın okulu yarın da tatil oldu. İstanbul kara teslim...

Annem güzel yemekler yaptı. Normalde benim yapmaya vaktim olmayan köfte ve sulu köfte depomu yeniledi. Ellerine sağlık...

19.00
1 kase yoğurt çorbası (buğday ve süzme yoğurtttan)
6-7 tane köfte içeren sulu köfte
4-5 kaşık bulgur pilavı

20.30
1 fincan Türk kahvesi

21.30
Biraz patlamış mısır

22.30
1 adet portakal

Toplam 2 litre kadar su 

Günün değerlendirmesi : 
Bugün de harika bir kış günüydü. Kısa bir yürüyüş ve bol ev keyfi de vardı. Tüm gün perdeler açık oturduk manzara çok güzeldi. Ev yemeği dolu sağlıklı bir beslenme günüydü. Lüzumsuz birşey yemedim.

31 Ocak Salı 2012

Diyetisyen Serap Orak Tufan

www.seraporak.com
www.kendinizeiyibakin.com

8 yorum:

  1. Merhaba Serap Hanım,

    Acaba aldıgınız kalori ne kadar ve diyette közlenmiş biber yenirmi ?

    YanıtlaSil
  2. tatlı pek sevmiyorum demişsiniz ben de aksine çok severim ve tek kötü yanım bu:(
    öğlen atıştırmalarında tuzlu yerine tatlı türünde şeyler yiyorum genelde sizce bu daha çok kilo aldırır mı? tatlı daha çabuk acıktırıyormuş diye biliyorum da.

    YanıtlaSil
  3. merhaba
    sizi hergün okuyorum ve bayılıyorum:)
    size sormak istediğim ara öğünler hakkında:3 ara öğündede elma tüketiyorum acaba fazlamı şeker almış oluyorum.saat 9 gibi çay içiyorum yanında ne yiyebilirim kalorisiz;)
    boyum 1.65, kilom 70 ve 28 yaşındayım herhangi bir sağlık sorunum yok yanıtlarsanız mutlu olurum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba,
      3 elma hiç sorun değil ama çeşitlilik her zaman için daha iyidir.
      Malesef kalorisiz bir yiyecek yok ama düşük kalorili olsun dersek çayın yanında 2 adet kuru kayısı fena olmaz...

      Sil
  4. her sabah kahvaltıda 1 adet haşlama yumurta yemek ne kadar sağlıklıdır sizce?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kişiye göre değişir, normal bireyler için yemekten sıkılmadığı sürece hiç sorun oluşturmaz.

      Sil
  5. Merabalar, kış günlerinde tahin pekmezi düzenli beslenmeye nasıl dahil edebiliriz? mesela 1 tatlı kaşığı tahin pekmez ve 1 dilim ekmek bir ara öğün oluşturabilir mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba,
      Çok güzel bir konuya değindiniz, 1 tatlı kaşığı tahin pekmez ve 1 dilim ekmek çok güzel bir ara öğün olur.

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...