348. GÜN

1 Şubat Çarşamba 2012


Bugün öğlene kadar randevum olmadığı için yine geç kalktım. Semra, Berra ve annem de bizde. Artık bugün evlerine dönmek istiyorlar ama arabaları bizde mahsur kaldı. Sokağın hali bu sabah böyleydi.


10.30
1 dilim beyaz peynir
1 adet yumurta (her zamanki gibi beyazının yarısını yedim, yumurtayı böyle ufalayarak yemeyi severim böyle olunca beyazını yiyebiliyorum. Bazen bunun içine peynir de ezerim)
2 çay kaşığı nutella (kar tatilinde bana da biraz tatlı yeme ihtiyacı geldi)

3 tane zeytin
2 dilim çavdar ekmeği
1 bardak çay

13.30
1 fincan Türk kahvesi -ofiste

Evden yemek getirdim. Henüz acıkmadım ama randevu yoğunluğum nedeni ile acıkmadan yiyeceğim. Sonra yemeye vaktim olmayacak. Hava hala karlı olmasına rağmen herkes randevusuna gelecek.


14.30
5 kaşık körili tavuk
5-6 kaşık zeytinyağlı pırasa
Ekmek yemedim, tavuk beni tıkıyor, beyaz etini pek sevmiyorum.

Günümün geri kalanı çok yoğun geçti, birşey içmeye bile vaktim olmadı.

Son randevum da 19.00 da bitince eve erken gelme şansım oldu. Annem yaptığı için yemekler hazır :) çok mutluyum...


19.30
1 kase yoğurt çorbası (buğday ve süzme yoğurtttan, yoğun kıvamlı bol buğdaylı)
10 tane köfte içeren sulu köfte ve suyu (patates yemeği hiç sevmem o nedenle tabağıma çok az patates aldım, bana göre patates yemeği çok manasız bir yemek, sevenler kusura bakmasın:)

Taze soğan 
1/2 dilim çavdar ekmeği

21.00
1 kupa kahve
2-3 tane kestane şekeri

22.30
1/2 adet portakal + 1/2 elma

Toplam 2 litre kadar su 

Günün değerlendirmesi : 
Yine ev yemeği dolu sağlıklı bir beslenme günüydü. Bugünlerde yediğim şeyleri hazmedemiyorum gibi geliyor. Kendimi şiş hissediyorum. Özellikle buğday oldukça tok tutuyor beni. 

1 Şubat Çarşamba 2012

Diyetisyen Serap Orak Tufan

www.seraporak.com
www.kendinizeiyibakin.com

2 yorum:

  1. serap hanım bende bloğunuzu bi arkadaşımda görüp takip etmeye başladım ve çok beğendimmm. çok şirin bi insansınız çok sevdm sizi.ve istikrarlı olmanız ayrıca hayranlığımı arttırdı size:) ben 20 yaşındayım ve üniversite okuyorum. üniversteye geldiğim zaman 57 kiloydum bu arada boyum 169. ama burada bazı sağlık sorunlarım nedeniyle ilaç kullandım bi süre ve ilaç içeriğinde kortizon varmış sanırım antidepresanlarla birlikte bu ilacı da kullanınca bilemedim nasıl oldu tam 4 ayda yaklaşık 15 kilo aldım.psikolojim tamamen yerle bir:((vermeye çalıştıkça 3 kg daha aldm çünkü artk kendimi kontrol edemiyorum çok yazılar okuyorum çok şeyler deniyorum bitki çayları içiyorum yine de veremiyorum:(( bi de mimarlık bölümünde okuduğum dolayısıyla çoğu geceler çizim yamakla meşgul oluyorum :(diyetisyene gitmek içinde maddi durumum şu an için kısıtlı öğrenci olduğumdan dolayı.bana önerebileceğiniz şeyler var mıdır acaba lütfen yorum yazarsanız ve yardımcı olursanız yeniden hayatı sevmemi sağlayacaksınız... sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Övgülerinizden için çok teşekkür ederim.Blogumu ilk günden itibaren takip ederseniz bir çok zayıflama tüyosu bulabilirsiniz. Sadece blogumu takip ederek pek çok kilo veren takipçim oldu. Zaten bu blogun yazılma amaçlarından biri de diyetisyene ulaşma imkanı olmayanlara pratik diyet bilgileri verip yol göstermekti. Bu konuda etkili olduğunu düşünüyorum. Lütfen biraz gayretli olun, Sevgiler...

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...