351. GÜN

4 Şubat Cumartesi 2012

Yoğun bir Cumartesi daha beni bekliyor. O nedenle kahvaltımı evde yapmak zorundayım. Arada su içecek zaman bile bulamayabilirim :)

08.30
1 fincan süt-evde
Kaşarlı tost (her sabah aynı olduğu için fotoğrafını çekmiyorum artık)

09.30
1 kupa kahve-ofiste

İşim saat 15.00'de bitti ve açlıktan ölüyordum. Aklımda Üsküdar'a gidip denizi izlemek olduğu için eşime Filizler Köftecisi'ne gidelim dedim. 


16.30
1/2 porsiyon tavuk suyuna çorba
1 porsiyon Filizler köfte (pürenin yarısını, pilavın hepsini yedim)
1 büyük bardak ayran (bol köpüklü açık ayran)
1/2 dilim ekmek
1 parça turşu

Yemek yerken Semra, Berra ve annem de geldi. Semra'nın arabası Ataşehir'de mahsur kaldığı için bizle gelip arabasını alacak. Bu hafta bir kar dalgası daha gelmeden kurtarsın kendini :) bu arada hafta içi eksileri gören hava sıcaklığı bugün 17 *C . İşte İstanbul böyle bir şehir!

17.30
1 Türk kahvesi-evde

Akşam eşimin kız kardeşine gittik (Dilşad) kendisi 3 hafta sonra doğum yapacak. Heyecanla Oğulcan'ın kız kardeşini bekliyoruz:) Orada çay içtim.

21.00
2 bardak çay


Oradan sonra Kadıköy'e gittik. Canımız eve gitmek istemedi biz de arkadaşlarımızı aradık. Sonra biraları, cipsleri alıp kapıya dayandık :)


22.30 sonrası
2 şişe Mariachi bira
1 şişe Efes bira 
1 kase kadar cips
8-10 tane fındık ve antepfıstığı

Bugün de canım çok işkembe çorbası istiyor. Arkadaşlardan dönüşte Ataşehir Ortaköy Doydum da bol sarımsaklı bir çorba içtim. Eşim de mercimek içti her zamanki gibi :) diyetisyen olan benim, işkembe çorbası içen de... 


00.30
1 kase işkembe çorbası (harikaydı, sevenler bilir;) ekmek yemedim

Toplam 2 litre kadar su

Günün değerlendirmesi : 
Canım ne isterse yediğim bir gün oldu o nedenle çok mutluyum :) 3 bira benim için biraz fazla oldu. Birayı çok sevmem, öncelikli tercihim şarap olur. Ama aromalı veya dark biraları seviyorum. Bu aralar iştahım çok açık...
Düzensiz saatlerde yediğim için 2 ana öğünüm yemiş gibi oldum. 1 öğünlük kalorim de cips ve biralardan geldi :)

4 Şubat Cumartesi 2012

Diyetisyen Serap Orak Tufan

www.seraporak.com
www.kendinizeiyibakin.com

5 yorum:

  1. Serap Hanım, daha önce evde saçlarınız topluyken de bir fotoğrafınızda saçınızla ilgili yorum yapmıştım, yine yapıyorum :) Saçlarınızı kesinlikle daha sık toplamalısınız, çok çok daha yakıştığını düşünüyorum size. Açık saçtan çok daha havalı görünmüş burda da. :)

    YanıtlaSil
  2. Sevgili Serap, bence de çok yakışmış, hep güzelsiniz, hep böyle ışıklı ;)

    YanıtlaSil
  3. Bir diyetisyen bunları yiyorsa biz ne yapalım gibi bir mantık oluştu bende. Afiyetler olsun.

    YanıtlaSil
  4. Merhabalar,
    Tesadüfen bloğuna rastladım canım.Çokk mutlu oldum.Tanıştığımıza bugünler de ihtiyacım çokk.Aslında tabii ki sizin kadar olmasa da neyin yenmesi,yenmemesini gerektiğini az çok bilsem de en zor kısmı olan.İrademe sahip olamıyorum.Tatlı delisiyim:))
    Bunun bir formulü yok mu?:))
    Eğer istediğim kiloya inebilirsem ne mutlu bana.Ama benim yolum bir hayli uzun.Daha önce diyetisyene de gittim,devam edemedim:)Şimdi o listeleri uygulamaya çalışıyorum:)
    Sizi de izlemeye devam edicem,İzlemeye aldım,hemen yorumumu yazdım.Şimdi sayfanızı gezintiye çıkıyorum:)
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  5. serap hanım yeni paylaşımlar yapmayı düşünmüyor heralde..günde 10 kere giriyorum

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...