352. GÜN

5 Şubat Pazar 2012

Bu Pazar kahvaltımızı dışarıda yapmayı düşünüyoruz. Palladium'da hızlıca kahvaltı yapıp alışveriş işlerimizi halledeceğiz. 


Saray Muhallebicisi'nde...

10.00
1 bardak çay
1/2 dilim peynirli su böreği
1 dilim beyaz peynir 

3 yemek kaşığı kadar menemen
2 dilim beyaz ekmek
2 dilimcik salatalık, domatesi yemedim tadı kötüydü


14.00
1 fincan Tchibo kahve ve yanındaki kurabiye

Eve gelince acıktığımı farkettim...

17.00
3 kepçe yoğurt çorbası


Bugün birkaç bölüm blog yazmayı düşünüyorum. Akşam Fenerbahçe'nin maçı var. Arkadaşımız bize gelecek. Onlar maç izlerken ben de blog yazacağım. Maç menüsü olarak da Dominos pizza var:)


19.00
3 dilim orta pizza- ince hamur
2 kaşık roka salatası
1 kadeh kırmızı şarap

22.00
6-7 tane Makademia fındığı ve Brezilya fındığı (Peyman'ın tropikal kuruyemiş paketinden. Bazen bundan alıyorum. Alışkın olduğumuza göre daha yağlı tatları var, yani daha lezzetli ve kalorili ama benim 1. tercihim her zaman bademdir)


23.00
1/2 portakal
1/2 elma

Toplam 2 litreye yakın su

Günün değerlendirmesi : 
Bugün sabah hareketli bir gündü. Normalde her Pazar ev içinde de hareketliyim ama alışveriş merkezi gezmek çok yorucu bir şey. Porsiyon kontolünü sağladığım bir gün oldu. Tüm akşam blog yazdığım için canım birşeyler yemek istemedi çünkü vaktim de olmadı. Malesef sebzesiz bir gündü ama en azından pizzanın yanında salata vardı.

5 Şubat Pazar 2012

Diyetisyen Serap Orak Tufan

www.seraporak.com
www.kendinizeiyibakin.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...