355. GÜN

8 Şubat Çarşamba 2012

Bugün yoğun bir gün. Kahvaltımı evde yapacağım, son dönemde hep böyle yapıyorum. 


09.30
1 fincan süt
2 dilim çok tahıllı ekmek ile yapılmış kaşarlı tost

Ofiste...
10.00
1 kupa kahve

Annem Pazartesi ofise gelirken yemek yapıp getirmişti. O nedenle öğle yemeğim hazır...


13.30
6 kaşık yeşil mercimek yemeği (ekmeksiz yedim gayet de tok tuttu)


16.30
1 kupa kahve
1/2 paket Natura Valley elmalı crunch (Pazartesi diğer yarısını yemiştim)

Ara öğün yemek bana çok iyi geliyor. Yoğun bir gün olduğu için zaten yemek de pek aramıyorum.

Bu akşam eşim yok. Geç gelecek. Tam kendime göre programım var. Yemek sepetinden suşi siparişimi verdim. Ofise geldi. Çıkışta eve gidip hem suşi keyfi yapacağım hem de Muhteşem Yüzyıl'ı izleyeceğim. Belki blog da yazarım...


20.30
12 tane küçük suşi (karides avakado, yengeç avakado, somon avakado ve uskumru avakado en sevdiklerimden. Soya sosunu fazla kullanmıyorum ödem yapar. Zencefil turşusunu da yedim. Zaten wasabiyi fazla kullanamıyorum, çok acı geliyor)
Çubuklarım nasıl? Bir arkadaşım uzak doğu tatiline gittiğinde getirmişti :)  

22.30
1/2 portakal
1/2 elma
1 çay bardağı kadar kabak çekirdeği

Toplam 2 litre kadar su 

Günün değerlendirmesi : 
Bugün oldukça hafif beslendim denilebilir. Suşi çiğ balık olması nedeniyle pek çok kişi sağlıksız bulabilir ama ben o kadar sağlık takıntılı biri değilim. Öyle olsam çiğköfte de yemem, kokoreç de. Hayatın tadını takıntılarım olmadan çıkarmayı seviyorum. 

8 Şubat Çarşamba 2012

Diyetisyen Serap Orak Tufan

www.seraporak.com
www.kendinizeiyibakin.com

2 yorum:

  1. Sushi ne sıklıkta rahatlıkla yemeyi tercih edebileceğimiz bir yemek kalori bakımından? Ve porsiyon kontrolünü nasıl ayarlayabiliriz?

    YanıtlaSil
  2. sushinin kalorisi kac acaba?kilo aldirirmi sosLu yada sossuz yerken bir farki oLuyor mu?

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...