357. GÜN

10 Şubat Cuma 2012


Bugün böyle bir güne uyandık. Bence kar manzarası çok güzel ama zaten yeterince karışık olan İstanbul'u iyice karıştırıyor. Kahvaltımı evde hazırladım.


09.30
1 fincan süt (içine 1 tane karanfil atıp mikrodalgada ısıttım, sesim kısık)
Kaşarlı tost 

11.00
1 fincan Türk Kahvesi

Bugün yemeğimi Değirmen'den sipariş verdim. Yine yoğunluktan geç yemek zorunda kaldım. Öğlen arası randevularım genelde dolu olur.

14.00
1 kase çorba


15.00
3 tane ızgara köfte (porsiyonda 4 tane vardı fazla olacağı için yemedim)
3-4 kaşık pilav
Biraz salata

17.00
1 kupa yeşil çay

Bu akşam eşimle Palladium'a gideceğiz. Artık her Cuma akşamı böyle yemek yemeyi planlıyoruz. Akşamları neredeyse hiç beraber yemek yiyemiyoruz çünkü :(

Polonez'e gittik...


20.30
1 porsiyon karides güveç (üzerindeki kaşar peyniri tabakasını yemedim)
1 yuvarlak ekmek ve çatal ucuyla peynir.
1 kadeh beyaz şarap

23.00
1 adet kivi

Toplam 2 litre kadar su

Günün değerlendirmesi :
Yemek saatlerimin çok düzensiz olmasına artık alıştım. Tamamen randevu saatime göre şekilleniyor. Sonuç olarak aç kalmıyorum, kendimi ihmal etmiyorum. Yarın yine yoğun bir gün. Benim Cumartesi sendromum var!

10 Şubat Cuma 2012

Diyetisyen Serap Orak Tufan

www.kendinizeiyibakin.com
www.seraporak.com

1 yorum:

  1. Merhaba,blogunuzu ilgiyle takip ediyorum.Ben 38 yasinda 4 cocuk annesiyim,Almanyada yasiyorum oglum 3 yasinda ve halen dogum kilolarimi vermis degilim.3 aydir tam anlamiyla diet demiyelim ama yediklerime dikkat ediyorum,4 saatte bir yemek yiyorum ve 2.5 3 litre su iciyorum aksam 6 dan sonra bisi yemiyorum ve 3 ayda 5 kilo verdim ve suan 73 kiloyum hedefim 65 olmak ara atistirmalarim da yok sadece aksam yemekten 2 saat sonra meyve yiyorum ve haftada bir gün kendime izin veriyorum bir sorum olacakti acaba 4 saatte bir yemekle ve 3 ögün yemekle yanlismi yapiyorum ve ilerde verdigim kilolari tekrar alma ihtimalim varmi??? cevabiniz icin simdiden tesekkür ederim...

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...