3 Nisan 2012 Salı


Bugün Etiler/Ulus'daki danışanlarımı görme günüm, 1 yıldır yazdığım blogumda hiç Salı sabahları arabada yaptığım kahvaltımı görüntüleyememiştim ama bu sefer sizler için fotoğraf çektim. Pembe termosumu 2-3 hafta önce Esse'den aldım. Almak isteyenler için hala %50 indirimde sanırım 19.90'a aldım.


07.30
1/2 simit
2 dilim kadar peynir
ve şekersiz kahve

12.00
3 adet zeytinyağlı yaprak sarması (arkadaşım Füsun Hanım harika yapmış ellerine sağlık!)

Bu öğle yemeğimi kuzenin Rahime ile beraber yiyeceğim. O nedenle Akmerkez'e gittik...


13.00
2,5 parça tavuk biftek ızgara
2-3 kaşık pilav (tamamı yani)
1/2 adet enginar (Rahime ile paylaştık)
1 kutu ayran
Patates kızartmalarını yemedim. Çünkü canım istemedi ayrıca bu hazır patateslerin tadı çok kötü geliyor bana.

15.30
1 kupa kahve

17.00
2 adet zeytinyağlı yaprak sarması (bundan 1 tencere yiyebilirim aslında!)
2 adet kuru kayısı


Son randevum bitince taksiye binip eşimin yanına gittim. Onun işyeri Maslak'ta. Beraber yemek yemeye Emirgan Sütiş'e gittik. Yemekler güzeldi ama benim için fazla et ağırlıklı bir menüsü var. Yiyebileceğim en hafif tercihi yaptım ve salata siparişi verdim.


20.30
1/2 kase domates çorbası (aslında ben kaşarsız severim çünkü eriyen kaşar peyniri ile uğraşmaktan hoşlanmıyorum, yarısını bu nedenle yiyemedim eşime verdim)
Bonfile salatası
2 yudum ayran (eşiminkinden)
1/2 yuvarlak ekmek

1 bardak çay

Biraz arabayla gezip eve döndük, meyve falan yemedim. Ama eşim kabuklu badem yerken bana da birazcık verdi.

23.00
7 adet badem (en sevdiğim yağlı tohum bu, hele buzlu bademe bayılıyorum)

Toplam 1,5-2 litre kadar su

Bugün biraz protein ağırlıklı beslendiğim bir gün oldu. O nedenle akşam sadece et değil yanında salata da yemeyi tercih ettim. Yarın sebze bulursam yemeye gayret edeceğim...

3 Nisan 2012 Salı

Diyetisyen Serap Orak Tufan

2 yorum:

  1. merhaba serap hanım çok faydalı bi blog öncelikle bu bilgileri bizimle paylaştığınız için size sonsuz teşekkürlerimi sunuyorum bende diyetle uğraşıyorum ama okadar zorlanıyorum ki anlatamam bu arada 30 yaşıma girdim artık çok zor veriyor bünyem ve bu 5. belkide 6. diyetimdir ömrü hayatımda verdiğim enn fazla kilo 14 kg gibi bi rakam şuan 6 kilo vermek istiyorum vücudum 66 kgdan fazlasını taşıyamıyor boyum 1.59 kilom şuan 65 :( oturarak çalışıyorum spora vakit bulamıyorum yeme düzenim hep şaşıyor ama sizi takip ederek bundan sonra inşallah bende düzene sokucam kendimi karşık bi yorum oldu ama idare edin artık sevgiler
    ceylan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmenize çok sevindim Ceylan hanım, takip ederek birşeyler öğrenir ve uygularsanız çok sevinirim. Sevgiler...

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...