22 Eylül Cumartesi 2012

Bugün sabah ofise geldiğimde internetim yoktu. Dün akşam çıkmadan önce bağlantım kesildiğinde bunu çok önemsemedim, düzeleceğini düşünüyordum. Bu sabah hala bağlantı sağlayamayınca tabi ki sinir oldum. Neyse ki telefonumla internete bağlanabiliyorum ama yine de iş yerinde internet olmaması çok sinir birşey. İşin kötüsü ofiste fiber internet var ve telefon hattım da ona bağlı. Yani bugün bağlantı olmadığı için ofis telefonum da çalışmıyordu. Ofisi arayıp da bana ulaşamayanlar için üzgünüm...

Cumartesi randevularım yoğun olduğu için zaten blog yazmaya zamanım da olmadı. Kahvaltımı da 10.15'de yapabildim.

Ama her sabah olduğu gibi sütümü içtim.

08.45
1 bardak süt

10.15
1 kupa kahve (şekersiz ve 1 tatlı kaşığı Tchibo gold hazır kahve ile yapılmış)
Kalın 1 dilim kaşar peyniri
2 dilim ruşeymli ekmek (Halk ekmek büfesinden aldım)

Saat 13.00'e doğru 1 tanecik kalp şeklinde çikolata yedim. Yine Godiva!

Ofisten 14.00'e doğru çıktım. Eşimle yemeğe gittik. Karnım çok aç olduğu için ilk tercihim yine hamur oldu. Aslında hala yutma sorunum olduğu için yumuşak ve kolay yutulabilir bir yemek ilk tercihimdi.

Anatolia Mantı Ataşehir
Ataşehir'de en güzel mantı yapan yer Anatolia mantı evi. Sahipleri de son derece nazik ve ilgili Kayserili bir aile. Kayseri mutfağını çok severim :)

14.30
1 porsiyon mantı (tereyeğ döktürmedim sadece salçalı sos istedim)

Yanında her zamanki gibi ekmek yemedim.

Sonra kardeşime kahve içmeye gittik. 1 fincan hazır kahvenin yanında 1 parçacık Hoşbeş gofret ve 1 tanecik Pringles cips yedim. Yutmakta zorlandığım için yeme isteğim azaldı
:(

Eve gelince marketten aldıklarımızı buzdolabına yerleştirirken 1 tane de kuru hurma ve taze ceviz yedim.

17.30
1 kupa adaçayı (doğal antiseptik olduğu için adaçayı içiyorum)
Adaçayımı içerken bir yandan da blog yazdım :)

Akşam için evde yemek yoktu. Eşimle beraber mutfağa girdik. O harika bir çoban salatası yaptı, ben de bol domatesli, sarımsaklı, nane ve maydonozlu bir arpa şehriye çorbası yaptım. Ayrıca 4 iri patatesi de hayran olduğum Actifry'da kızarttım. Sadece 1 kaşık yağ ile! Actifry ile ilgili fikirlerimi okumak isterseniz Actifry yazıma tıklayın.

20.30
1 kase domatesli şehriye çorbası (çok az acı biber salçası da koydum)
1 kase çoban salatası (1 kaşık zeytinyağlı, bol sirkeli)
1 patates kadar patates kızartması (Actifry'da kızarmış)


Actifry'da sadece 1 kaşık yağda kızarmış patates

23.00
Birkaç dilim nektarin
5-6 tane iri üzüm
3-4 dilim mandalina
1 çay bardağı çekirdek

Diyetisyen Serap Orak Tufan

3 yorum:

  1. Actifry'daki 1 kasik bizim yemek kasigi olcumuzde mi?Mesela diyetisyenler 1 kilo sebze icin 1 yemek kasigi yag kullanin diyorlar...Actifry kullanarak az yagli guzel bir patlican kizartma yapabilir miyiz:)

    Tesekkurler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Actifry'ın kendi özel kaşığı var ama bizim kaşık ölçümüz gibi birşey. Ben 1 kg sebze için 1 kaşık yağ koyun demiyorum. Denedim o şekilde yağsız, tatsız kötü bir yemek oluyor. Normal yağlı yapılması yeterli bence.

      Sil
    2. Cok tesekkur ederım Serap Hanım cevabiniz icin:)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...