31 Ekim Çarşamba 2012

Bugün sabah ki randevularım arka arkaya iptal edince kendimi saat 10.15'e kadar uyurken buldum. Açıkcası çok da iyi oldu, birkaç gündür uykusuzluk çekiyordum. Hem uykumu aldım, hem de telaşım azaldı. Zaten 16.00'ya kadar dışarıdaki işlerim nedeniyle randevu yazmamıştım. Rahat rahat işlerimi hallederim artık...

Kalktığımda çok açtım o nedenle acilen 1 fincan süt içtim. Sonra evden çıktım. Kahvaltı için Ataşehir Ortaköy Doydum'a gidip bir tost yemeye karar verdim. Bu tost 2 kişiyi doyururmuş resmen...

11.30
1 büyük kaşarlı tost (ama yine de hepsini yedim, önce yarısını bölüp paket yaptırmayı düşündüm ama sonra vazgeçtim)
1 bardak taze sıkılmış portakal suyu (lifsizdi, sevmedim, portakal suyunun içinde lifleri olur)

İşim bittikten sonra 14.30 civarında ofise döndüm. Koca bir tost yediğim için hiç acıkmadım. Karbonhidrat kalorisi fazla olduğu için yemek olarak karbonhidratı az birşey sipariş vermeye karar verdim.

15.30
1 kase mercimek çorbası
Biftekli salata (malesef kremalı mantarlı bir sosu vardı, yerken ağır geldi ama başka birşey aklıma gelmedi. Zamanım da kısıtlıydı, yeşilliklerin yarısını yiyemedim fazla geldi)
Ekmek yemedim.

Öğleden sonra başka hiçbirşey yiyip içmedim.

Son randevularım da iptal ettiği için eve erken gitmeye vaktim oldu. 19.00 civarı ofisten ayrılıp eve gittim. Evde yemek olmadığından eşime Mc Donald's tan mayonezsiz Mc Beefy aldım. Menü olarak değil sadece burgerini aldım. Kendim de yoğurtlu makarna yapar yerim diye düşünüyordum ki bir de baktım dolapta güveç var. Bayramın 2 veya 3. günü annem yapmıştı. 1 porsiyon kalmış :)

20.00
4-5 kaşık etli patlıcan güveç
6 kaşık Barilla ıspanaklı makarna
2 dolu kaşık yoğurt (bu sefer hazır Sütaş)

Bugünün yemeğini de kurtardık, bakalım yarın akşama ne bulacağız?


Bütün akşam koltukta pinekleyerek geçti. Hatta blog yazarım diye düşünüyordum ama ona bile enerjim yetmedi. Ben de hazır eşim yokken (yemek yiyip dişini çektirmeye gitti) tv izledim. Eşimin doğumgünü sebebiyle dijiturk 4 gün tüm kanalları hediye etmiş. Eski dizilerden Friends'i yakaladım ve biraz izledim. Sonra da Muhteşem Yüzyıl'ı izledim.

Bütün akşam dişi nedeniyle birşey yemesi yasak olan eşimin atıştırma yapamaması nedeniyle sakin geçti. Sadece bir süre sonra meyve yiyeyim diye kendimi şartladığım için annemlerin Antalya'dan getirdiği iri siyah üzümden 20 tane falan yedim.

Yine bolca su içerek günümü tamamladım (2,5 litre olmuştur)

Diyetisyen Serap Orak Tufan

1 yorum:

  1. http://www.wasa.com/en/story/

    bu hikayeyi seversiniz sanıyorum :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...