16 Aralık 2013 Pazartesi

Bu sabah yağmurlu bir güne başladık. Dün gece geç yattığım ve gece boyunca birkaç defa İnci için kalktığımdan biraz uykuluyum ve dinlenmiş hissetmiyorum. Ama İnci yokken de Pazartesi günleri haftaya hiç dinlenmiş başlamazdım.

Kahvaltımı saat 10.00'da yaptım.

10.00
1 bardak süt
Kaşarlı tost (tam buğday ekmeği ile yapılmış)
1 minik domates
2-3 tane yeşil zeytin

Ofise gidince 1 fincan Milupa Still-tee Emzirme çayı içtim.

Eve gelene kadar bir şey yemeye zamanım olmadı. Gelince saat 14.30 civarında şunları yedim.

14.30
1 kase balkabağı çorbası (içinde balkabağı, normal kabak, süt, un var)
1 tabak yeşil mercimek (kıymasız, ben böyle severim, 7-8 kaşık vardır)
2 dilim tam buğday ekmeği

Evden çıkmadan önce 1 tane de muz yedim.

Ofiste evrak işlerimi düzenlerken saat 17.00 civarında kendime bir şekersiz kahve yaptım. Yanında 4 tane kuru hurma yedim.

Bu evrak işlerini hiç sevmiyorum. En sıkışık olduğum zamanlarda bir de bu iş başıma çıkıyor. İşlerim bittikten sonra yeni keşfettiğim ve çok beğendiğim bir blog sitesini okumaya daldım. Blogbabba bir baba blogger. Anne bloggerlara alışkınız ama aramızda farklı babalar da var :) Okuyunca anılarını, deneyimlerini ve anlatım dilini beğeneceksiniz. Tavsiye ederim...


Bumbo seat
Bu arada geçen hafta internetten sipariş verdiğim Bumbo oturağımız 2 gün sonra geldi. Ama hastalığım nedeniyle geçen hafta yorumlarımı yazamadım. Tahmin ettiğiniz gibi lila rengini aldım :)Ben çok beğendim. İnci de beğendi sanki ama bir bebek olarak bir süre oturunca haliyle sıkılıyor. Bebek mizacı işte :) Önündeki tepsisi kesinlikle çıkmıyor. Ama sanki diğeri daha rahattı. Bunun oturak yeri ve bacaklarının çıktığı yerler biraz daha dar gibi. İnci şişman bir bebek değil o nedenle sıkışmıyor ama daha tombul bebekler için dar gelebilir belki. Biraz büyüyünce aklı başına gelince oturağının tadını çıkarır heralde ;) şimdi çabuk sıkılıyor.

Bumbo oturak

Akşam yemeğimi 20.00'de yedim.

20.00
2 kepçe balkabağı çorbası (annem bu sefer de kuru maydonoz eklemiş. Biraz tatlımsı bir çorba olduğu için kendisi sevmedi ama ben çok beğendim)
1 tane tavuk kanat ve 1 tane baget (fırın poşetinde pişmiş)
6-7 kaşık erişte
1 bardak ayran
Biraz turşu
Ekmek yemedim.



Akşam yemeğinden sonra az şekerli bir Türk kahvesi içtim.

Blog yazarken 3/4 tane kivi yedim.

Şu an saat 23.56 sanırım başka bir şey daha yemem ama belki 1 bardak süt içebilirim. Emin değilim.

Yarın sabah İnci'yi 6. ay sonu kontrolüne götüreceğiz. Kızım 2 tane aşı olacak :(

Diyetisyen Serap Orak Tufan

16 Aralık 2013 Pazartesi

6 yorum:

  1. yaa inci sen niye bu kadar tatlısın annen de seni hep lila lila giydirmiş küçük prenses..:)

    YanıtlaSil
  2. öncelikle inci'nin lila oturakta lila yeleği ve patikleri gözümden kaçmadı :) aynı oturaga bende baktım e bebekte ama çok dar kızım 8 aylık olmasına rağmen ancak 1 ay oturabilir.bana çok kullanışlı gelmedi o yüzden. inci tanesi tadını çıkarsın bol bol :) gaziantepten belinayın annesi :) gülnur

    YanıtlaSil
  3. Merhaba,
    Sitenizi dun keşfettim ve dunden beri gun gun okumaya başladım samimiyetiniz yazım şekliniz çok hoşuma gitti...
    2.5 aylık hamileyim ve sayenizde beslenme duzenimi değiştirmeye daha sağlıklı hamilelik geçirmeye karar verdim. Hamile halleriniz o kadar tatlı kii umarım bizde çok kilo almadan güzel ve sağlıklı bir hamilelik geçiririz...
    Artık sıkı bir takipçiniz olarak yazılarınızı merakla bekleyeceğim :)

    Kızınızı allah bağışlasın sizlere... Allah uzun sağlıklı huzurlu hayatlar nasip etsin.
    adı gibi kendiside çok güzel...


    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Sizin gibi samimi okurlarım sayesinde ben de yazmaya motive oluyorum :) İnşallah sağ salim, zamanında bebeğinize kavuşursunuz. Hamileliğin tadını çıkarın sonrasında çabuk unutuluyor :) Allah herkesin bebeğini, çocuğunu bağışlasın. İsteyen herkese nasip etsin…
      Sevgiler...

      Sil
  4. bumbo seat'i çok beğendim.yalnız benim oğluş çok hareketli acaba çabuk sıkılır mı diye geliyor aklıma.yinede çok ciciymiş,güle güle kullansın annesi:)
    hangi siteden aldınız? bir bakayım bende.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ebebekten aldık. 99 TL. İnci de sıkılıyor ama bazen oturuyor bir süre :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...