3 Aralık 2013 Salı

Son 2 gündür blog yazmam sebebiyle mutlu olan ve bunu bana yansıtan tüm blog dostlarıma teşekkür ederim :) Gerçekten ben de yazmayı özlemişim. Bu şekilde blog yazarak bana ulaşamayan bir kitleye de faydalı olduğum için iyi hissediyorum. Beni takip ederek zayıflayan, sağlıklı kilosuna ulaşan veya bu yolda ilerleyen herkese selamlar…

Bu sabah kahvaltımı saat 09.30'da yaptım.

09.30
1 bardak süt
2 yarım dilim kaşar peyniri
1 dilim beyaz peynir
4 adet yeşil zeytin
1 büyük dilim tam buğday ekmeği (2 dilim yerine geçer)
Salatalık, domates

 
Ofise gelip dünkü blog istatistiklerimi görünce çok sevindim. Uzun zamandır düzenli yazmadığım için okur sayım azalmıştı ama dün yine bir anda 1829 kişiye ulaşmış. Okuyan herkese desteği için çok teşekkür ederim. Bu sayede Milupa Still Tee çayımı daha keyifle içtim :)


Bu sabah ki programım yoğundu, akşama kadar da öyle olacak ama 2 saatlik bir boşluğum vardı. Hemen eve geldim. Yemeğimi yedikten sonra bebeğimle vakit geçirdim. İnci bugün ilk kez sebze çorbası yedi :) kabak, havuç ve patatesi pişirip anne sütü ile sulandırdım. 1 tatlı kaşığı da zeytinyağı ekledim. Çorba 1 çay bardağından daha az oldu. İnci bunun 1/4'ünü yedi.



14.00
1 kase ekşili çorba (2 kepçe dolusu, içinde 9 küçük köfte vardı, dünkü ekşili köfteye annem tel şehriye ekleyip çorbayı update etmiş, gayet de güzel olmuş)
3 kaşık kabak kızartması (Actifry'da yapılmış, sadece 1 kaşık yağda pişti)
2-3 kaşık kıymalı karnabahar
2 dolu kaşık yoğurt
1 dilim tam buğday ekmeği

Bu arada bugünümü yazarken dün gece dondurma yediğimi ama yazmayı unuttuğumu farkettim!!! 3 yemek kaşığı dolusu Mado dondurma yedim (muzlu, antepfıstıklı ve kaymaklı)

Saat 15.00'de yeniden ofise gittim ve saat 18.30'a kadar çalıştım. Bu arada bolca su içtim, bir ara 5 adet fındık yedim.

Bu akşam evde balık var, öncelikle mevsim balıklarını yemeyi tercih ediyoruz. Babama kalsa balıkları hep yağda kızartmak istiyor ama ben izin vermiyorum. Hamsiler fırında, istavritler de ızgara da pişti.

19.30
8-10 tane istavrit
15-20 tane hamsi
3 kaşık patates salatası
Roka
1-2 lokma da ekmek yedim

Yemekten sonra yine 1 fincan Türk kahvesi içtim ve yanında dünkü kadar minik bir çikolata yedim, ama fotoğrafını çekemedim çünkü İnci kucağımda şekerleme yapıyordu.



Şu an bu satırları yazarken bir yandan da 1/2 portakal ve fotoğrafta gördüğünüz narın 2 parçasını yiyorum. Ellerim yapış yapış oldu, eşimin bilgisayarını azıcık kirlettim!!! Sorry man ;)

Yatana kadar başka birşeyler yersem yarın eklerim, şimdilik herkese iyi geceler...

Diyetisyen Serap Orak Tufan

3 Aralık 2013

10 yorum:

  1. serap hnm selamlar.
    benim ızgaram malesef yok.bnde balığı ızgara tarzında yemek istiyorum yani yağda kızarmışın kalorisini görünce altüst oldum.siz fırında ne şekilde yapıyorsunuz ?
    teşekkürler şimdiden.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seramik tavalarda 1 tatlı kaşığı kadar az bir yağla çok güzel pişiyor. Hatta balık kendi yağını sağdığı için o yağa bile gerek yok. Deneyebilirsiniz.

      Sil
    2. Rica ederim :)

      Sil
  2. paylaşımlarınız için öncelikle çok teşekkürler yediğim miktarları resimlere bakarak daha iyi ayarlayıp motive oluyorum.Gaziantep'ten kızım Belinay'dan(7,5 aylık) inci tanesine selamlar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bizden de size selamlar, sevgiler :) Belinay'ı öpüyorum...

      Sil
  3. "dünkü ekşili köfteye annem tel şehriye ekleyip çorbayı update etmiş" çok güldüm ya :D Hoşgeldiniz geri :)

    YanıtlaSil
  4. Hoşgeldiniz! Ben de sessiz takipçilerdenim :) Sevgilerimle, Pelin.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...