Yeni haberlerim var :)


Merhabalar,

Yazarı tarafından ihmal edilmiş bloga hoş geldiniz :) Blogu ilk kez ziyaret ediyorsanız lütfen ilk post olan "Yeni Başlayanlar İçin" yazımı okuyunuz. İlk günden beri takip edenlerdenseniz lüften bir alt satıra geçiniz…

Son haberleri vereyim…

Bazı konulardan dolayı (şu anda açıklayamayacağım) o kadar bunalmış durumdayım ki kendimi o lansmandan bu lansmana, her türlü organizasyona gider bulmuş durumdayım. En son Diyetisyen Dünyası'nın organize ettiği Pepsico lansmanı için Nişantaşı Cookshop'a kahvaltıya gitmiştim, okuyanlar bilir. Ondan sonraki Pazar Pinner Test'in organize ettiği lansman kahvaltısı için Çengelköy'deki Del Mare restoranta gittim. Geçen hafta da Formula 7'nin 7de7 Suppermusli lansmanı için Moda'daki Double Tree by Hilton'a akşam yemeğine gittim. Açıkcası bu sonuncusu çok iyiydi. Six Pack isimli grubun çaldığı canlı müzik ne zamandır bunalmış bünyeme çok iyi geldi. Sonra arkadaşımla lobide La Gazetta Cafe'de bir kokteyl keyfi yaptık ki sormayın :) Gezme hikayelerim böyle, onun dışında ev-iş arasında herşey aynen devam ediyor.

Bir diğer önemli gelişme de geçen hafta Türkiye Diyetisyenler Derneği tarafından İstanbul İl Temsilciliği Yardımcısı görevine getirilmem oldu. Hiç hesapta olmayan, beklemediğim bu görev karşısında tabi ki çok mutlu oldum. Artık İstanbul ili içindeki meslektaşlarımla bir arada güzel bir şeyler yapabilmek için benim de bir görevim var. Derneğimize, beni bu göreve layık buldukları için buradan da teşekkür etmek isterim. Yardımcısı olduğum İl temsilcimiz Diyetisyen Feyhan Belen ile derneğimize faydalı işler yapacağımıza inanıyorum.

Başka yazacak konular da var ancak hızlıca bunu yayınlayayım ki onlara sıra gelsin.

Blogumu takip eden tüm sabırlı okur dostlarıma teşekkürler :)

Diyetisyen Serap Orak Tufan

5 Mayıs 2014 Pazartesi

4 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...